Vandaag 1 week na de eerste echo in het ziekenhuis waar ik in een eerder topic heb geschreven.....mijn zwangerschap lag achter op de termijn waar ik van ben uit gegaan en morgen dus een herhalingsecho om te kijken hoe het er nu voor staat Eerlijk gezegd, ik schijt peentjes !!!! Probeer het allemaal te relativeren maar wat is dat moeilijk. Hopelijk blijft dit wel een plakbeebke en zien we morgen vooruitgang!
Heel veel sterkte met wachten! Hopelijk zie je straks een mooi kleintje met een sterk kloppend hartje.
Ik had het ook, later weer vooruit gezet!! Nu 13 weken zwanger..Maak je niet te druk meid! Het is vast een mooie gegroeid kindje!
Vandaag eindelijk goed nieuws in ontvangst mogen nemen. De echo zag er goed uit, een heel mooi sterk kloppend hartje en ze zagen nu dat ik 7 weken en 2 dagen was. Waarschijnlijk een onregelmatige cyclus waardoor ik minder ver was dan mijn berekening. Vruchtje was nu gegroeid naar 18,3 mm.......Pfffff en daar heb ik me dan een week voor in de rats gezeten.
Fijn! Ik heb ook bij 6w4d een vreemde echo gehad waarop wel iets te zien was qua hart, maar het vruchtje niet. Vorige week lag vruchtje wel achter op termijn, maar was flink gegroeid t.o.v. die eerdere echo. Ik was toen 7w4d en vruchtje kwam uit op 6w6. Vanavond mag ik weer en hoop ik een vruchtje van ongeveer 8w4 te zien.
Thx meiden, er is een enorme last van mijn schouders gevallen, heb nu alleen knallende hoofdpijn en moeten hyperventileren, denk dat nu de spanningen eruit komen....zwanger zijn kan leuk zijn maar ook zenuwslopend zeg
Ben zooooooooo ontzettend opgelucht dat ik nú pas zie dat ik net een fout heb gemaakt het was geen 18,3 mm maar 11,3 mm
Haha, ik dacht al... Je zit goed op schema. Ik had op 7w1d een beebje van 11mm. Geniet van je zwangerschap en niet teveel stressen
Bohhhhh Ja Daphne je hebt me door maar als het op harte aangelegenheden komt, kan ik me idd soms iets teveel mee laten slepen....minpuntje van me
Fijn zeg! Zei toch dat je je niet zoveel zorgen moest maken! Jij hebt nu echt het grote nadeel van een vroege echo ervaren helaas. Ben heel blij voor je! Nu lekker genieten!
Wat super zeg! Ben blij voor je @DeesDees gelukkig je banner is terug meid!!!! Heb meegelezen bij je wat ben ik blij voor je dat het goed zit!
Dank je wel voor jullie lieve meelevende berichtjes @Lieke, je had idd gelijk maar owwwww wat is het moeilijk om te relativeren als de angst de overhand neemt wat betreft die vroege echo, ik heb na 5 kids nu de eerste keer zoiets mogen meemaken, de echo was op zich niet vroeg als ik van míjn berekening uitging, het was mijn cyclus die de laatste maanden geen 28 dagen meer was en ik die wel van die 28 dagen bleef uitgaan, hoe dom, achteraf gezien. Nu kunnen we weer lekker verder genieten, alleen die verdomde misselijkheid kan me gestolen worden