Morning After Pil, maar toch zwanger? KLIK!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Missy20, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

afgezien van hoe vreemd ik dit topic ook vind. ik ben het met Nynke31 eens, de klachten kunnen komen van de morning after pil. Dus afwachten en testen wanneer het kan.

2. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Ik zou het ook niet erg vinden? Als het gebeurd, gebeurd het. Wat wil je dan dat ik zeg? Ik ga gelijk over op abortus. Als het gebeurd is dan is het gebeurd. En over mij profiel daar schuilt niks achter. Is gewoon een uitspraak. Goshhh.

3. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Vreemd? Sorry hoor, maar is het vragen na andermans ervaringen vreemd? Genoeg vrouwen die door de morning after pil heen zwanger zijn geraakt. Jeetje zeg.

4. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Klachten kunnen indd komen van de morning after pil, de zogehete bijwerkingen.. Vriendin van mij heeft paar maanden geleden een morning after pil geslikt, die was er ook zo ziek van & ook de klachten die je omschrijft, dat ze ook indd d8 dat ze zwanger was..
    Bleek uiteindelijk niet zo te zijn..
    Maar indd, als het wel zo is, dan is je eisprong eerder geweest dan de berekening..
    Ikzelf toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, d8 ik met berekening 5 weken te zijn.. Toen ik (d8 10 weken te zijn) lichte bloeding kreeg heb ik om een echo gevraagd & daar bleek dus uit dat ik 9 weken was, terwijl met de berekening zou ik 10 weken zijn.. Dus was mijn eisprong later geweest..

Je kan voor de ckerheid een test doen, al denk ik dat et niet veel zal uithalen nog & anders togg wachten tot de dag dat je ongesteld moet worden..

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

oeh! sorry hoor :confused: ja ik vind het vreemd ja, so bite me!

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    dames rustig...

hoewel het misschien idd een beetje kort door de bocht is om onbeschermd seks te hebben en daarna de morning after pil te slikken...

vind ik het wel super dat ze zegt dat het ondanks dat het niet gepland is dat het wel welkom is.. dat kan ik me wel voorstellen.. je hoeft niet speciaal te KIEZEN voor een beeb om er wel blij mee te zijn..

Mijn eerste kwam dwars door de pil.. niet gepland, maar wel erg welkom..ik denk dat ze zoiets bedoeld..

maar goed...ik denk dat er niets anders op zit dan afwachten... ben je op je NOD nog niet ongesteld dan kun je testen... door de morning after pil kun je idd ook kwalen krijgen die lijken op zw.kwaaltjes dus nu zegt t nog niets...

t zou kunnen, maar wachten is het motto meid..

SUCCES....

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Aangezien je dit topic ook bij de verloskundige hebt geplaatst, doe ik deze dicht. Dubbele topics zijn niet toegestaan.

Elvira
    moderator

Deel Deze Pagina