Ik ben 10 maanden geleden bevallen van een geweldig kereltje. Ben toen na mijn eerste mentruatie begonnen met de pil, hier werd ik alleen erg ziek van, had alle symtonen van zwanger zijn zonder dat daadwerkelijk te zijn. Ik ben toen even met de pil gestopt, nu ben ik alweer 3 maanden bezig en weer heb ik hier last van, misselijkheid zelf overgeven, last van mijn buik, opvliegers, erg emotioneel enz. Wie herkent dit ook? Want ik moet echt zeggen dat ik het niet meer leuk vind en de dokter heeft geen flauw idee wat te doen dan me elke keer maar een andere pil te geven.
Jeetje wat een verhaal. Ik heb er wel meerdere meiden over gehoord, en ook die kregen een andere pil maar vaak was het daarna over. Werkt een spiraaltje hetzelfde als de pil? Ik heb er verder geen verstand van, maar anders zou ik iets anders gaan proberen dan de pil.
Ja dit herken ik zeker! Ik heb zelfs een aantal zwangerschapstestjes gedaan! Heel vervelend... Nu wil ik een mirena laten zetten maar kreeg vanmiddag van het ziekenhuis te horen dat ik moet wachten tot ik ongesteld ben. Maar ik ben (afgezien van de menstruaties na een pilstrip) nog niet ongesteld geweest. Lekker handig hoor, wat nu dan?! :S Volgens de verpleegster zou ik nu wel binnenkort ongesteld worden. Right, dat kon zij dus door de telefoon zien, knap hoor..!