ik heb 23 december mijn laatste pil gehad en heb netjes mijn bloeding gehad. Ik heb het gevoel dat ik stevig aan het ontpillen ben. Maar is dat ook zo? Ik heb sinds 31dec last van hoofdpijn. Heb nu ook last van mijn darmen en aan de diarree, en ben misselijk. En afgelopen dinsdag tot en met gisteren steeds steekjes aan de linkerkant. Ben zo benieuwd wat dit allemaal is.
ik vergeet nog te melden dat ik al een paar nachten echt badend in het zweet wakker word. Echt mijn hele lichaam. Bah
Hoi Ior, Ik ben op 20 aug 11 gestopt met de pil, heb daarna wel een ontrekkingsbloeding gehad en daarna ook weer ongesteld geworden zie banner. Alleen op dit moment merk ik wel dat ik last heb van een vette huid en dan vooral op mijn voorhoofd. Niet echt een zwangerschapskwaal natuurlijk maar wel iets wat opeens anders is geworden na het stoppen met de pil. Verder heb ik eigenlijk nergens last van.. alleen twee dagen geleden wel het gevoel gehad dat ik ongesteld zou worden.. ik heb totaal geen inzicht in mijn yclus ook omdat ik voordat ik met de pil begon nooit echt regelmatig ongesteld ben geweest..
hmmm... Oké, ik ben eigenlijk wel benieuwd of die klachten, die ik heb door het ontpillen komt . Wel balen zeg, dat je cyclus niet op orde is, ik hoop dat dat snel veranderd voor je
Ik ben 21 oktober jl gestopt met de pil. Daarna mijn ontrekkingsbloeding gehad en de maand erop mijn eerste echte ongie weer gehad. Maar dat was eind november en ik zit nu nog steeds te wachten? Ook ik heb al meerdere malen gehad dat ik drijfnat van het zweet wakker word. Ook word ik geregeld ineens midden in de nacht wakker. Ook hier is de vette voorhoofd bekend en meer last van puistjes helaas
Ik ben 31 december gestopt met de pil en ik herken wel een aantal klachten. Ik heb ook veel last van hoofdpijn, 'snachts zwetend wakker worden, buik/rugpijn (het voelt een beetje alsof ik ongesteld moet worden) en gisteren had ik wat bruin slijm bij het afvegen. Het zal er wel allemaal bij horen.....Ben wel erg benieuwd wanneer ik voor het eerst echt ongesteld wordt.
Ik ben 2 december gestopt met de pil (niet om zwanger te raken, hebben een dochter en daar blijft het bij), maar mijn partner is geholpen en ik wilde die troep niet meer slikken. Eerste maand gewoon normale cyclus gehad.. maar deze maand elke keer tussentijdse bloedingen. Het begon op dag 13, daarna een paar dagen niets, gisteren een beetje bloed en vandaag veel (nu op dag 19).. Steekjes enzo kunnen te maken hebben met de eisprong en zweten komt omdat je tempatuur omhoog gaat na de eisprong.. Ontpillen duurde bij de vorige keer 10 maanden, althans voor het een beetje regelmaat kreeg. Ik hoop nu toch dat het sneller is.. de eerste maand gaf me hoop.. hihi.. maar ja het zegt verder niets! Sterkte allemaal