Voel me raar door spiraal denk ik..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Fashion88, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Een paar maanden geleden heb ik een koperspiraal laten plaatsen, nergens last van gehad, als ik ongesteld ben heb ik bijna geen pijn en geen last. Nu ineens voel ik me sinds vorige week niet zo lekker; misselijk, duizelig en sinds een paar dagen ook last van mijn buik onderin(raar gevoel en steken).
    Ik weet niet of het nu aan de spiraal ligt of iets anders, eerst had ik er namelijk geen last van. Weet iemand wat dit kan zijn en of het aan de spiraal kan liggen of niet?

2. Tese

Tese Niet meer actief

Lijkt mij van niet. Een koperspiraal bevat geen hormonen en doet verder niets met je lichaam. Misschien een griepje?
    Of hij is eruitgevallen en je bent zwanger maar dat lijkt me een kleine kans.

3. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Dankje voor je reactie. Maar zwanger worden met spiraal(of dat hij eruit is gevallen)komt toch nauwelijks voor? Het voelt wel anders dan griep, voel me wel erg zwak en misselijk, duizelig. Aan zwangerschap dacht ik niet..

4. Tese

Tese Niet meer actief

Zoals jij j omschrijft voel ik me al 3 maanden nu en ik blijf doorkwakkelen. Net zoals half Nederland. Ik denk dat het gewoon dat is hoor.

Deel Deze Pagina