Na een jaar klachten koperspiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door juli10, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Hallo,

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
    Ik heb nu sinds een jaar een koperspiraaltje. Tot drie maanden terug was ik tevreden. Voelde wel iedere maand ineens duidelijk mij. Eisprong wat Max een uur pijnlijk was en een dag voor de menstruatie begon krampen. Menstruatie was twee dagen heftig en dan nog een paar dagen licht. Aangezien ik echt niet tegen hormonen kan en dit de enige optie is was ik hier tevreden over. Maar nu... Sinds drie maanden mega veel krampen en buikpijn, bijna de helft van de maand klachten, bloedverlies erger waardoor ik een week last heb van duizeligheid en zwart voor mijn ogen. Voor iemand herkenbaar? Vooral de vele krampen/buikpijn vind ik nu niet meer normaal. Ik heb een echo laten maken om te kijken of de spiraal nog goed zat maar dit was wel het geval.
    Zal dit nu zo blijven?

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Voor mij herkenbaar. Ik heb een jaar lang de koperspiraal gehad, en idd twee weken lang ongesteld, en pijnlijk! Toen maar weer laten verwijderen.

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Leeuwtje begon dit ook pas later? Of had je dit al meteen vanaf het begin?

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Meteen vanaf het begin. Ik heb het nog een jaar volgehouden in de hoop dat het beter zou worden, maar helaas... Volgens mijn HA was het normaal :(

Deel Deze Pagina