gestopt met de pil en menstruatie

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door kiki1986, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Hoi dames wij zijn bezig voor een 2e kindje dit is mijn eerste maand zonder de pil afgelopen zondag was mijn nod ik had wel alle verschijningen die ik normaal bij mijn menstruatie heb maar tot nu toe heb ik sinds gister wel bloed gehad maar echt heel erg weinig ik heb afgelopen zaterdagochtend een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief zijn er dames die dit hebben gehad na het stoppen met de pil?

2. Frass

Frass Lid

13 apr 2014
    47
    0
    6
    Utrecht
    Ik werd een week nadat ik was gestopt met de pil ongesteld, maar dat was gewoon een normale menstruatie. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil veel verschijnselen (zowel zwangerschapsverschijnselen en vaste verschijnselen die ik al had voordat ik ongi werd). Maar helaas nog steeds een hele lastige cyclus.

3. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Bekend verhaal Kiki.
    Ik had de eerste maand toen ik gestopt was met de pil ook alle verschijnselen van zwangerschap. Test was negatief.
    Mn menstruatie begon op dag 30. Maar nu ik met 2de cyclus bezig ben, heb ik veel minder last van het ontpillen.
    Stel dat ik binnenkort zwanger ben en de kleine is geboren gaat mn man er een 'knoop' inleggen. Ik wil die troep niet meer in mn lichaam hebben:p

4. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties mijn menstruatie is vanochtend eindelijk goed doorgebroken wat een gedoe ik dacht echt wat is dit nou weer normaal ben ik altijd best erg ongesteld maarja zoals jullie al zeggen wat een rare symptomen je kan krijgen ik had deze maand pijn in mijn borsten nou dat heb ik echt nooit, ja toen ik zwanger was van onze dochter en nog een paar dingen die ik nooit heb

Deel Deze Pagina