Meiden, Wie kan mijn helpen? Vanaf 6 april gestopt met de pil, cyclus is nu 37 34 47 41 en zit inmiddels op dag 50 van mijn cyclus... en nog geen druppel bloed te zien... Wel zo af en toe wat bruin, maar het zet niet door...en doorzichtig witverlies heb ik nu al een tijdje elke ochtend(<--ook niet eerder gehad!)...soms wat melkachtig,dikkig, maar niet waar je draden van kunt trekken... Ik heb wel 3x echt mijn eisprong gevoeld...<--in de cyclussen daarvoor.. Is dit nog 'steeds je lichaam weer op de rit krijgen na het stoppen van de pil?". Maak ik me nu druk?Of? Ik had nu al bijna 2x ongesteld kunnen zijn..pff... Missguit
Misschien een testje doen?? Dat draden trekken is mij nooit gelukt, en ik dacht mijn eisprong te kunnen voelen, maar terugrekenend klopte daar ook niets van Ondertussen hebben we wel een pracht van een dochter
hoi sprits, ja ik weet het.. heb tot nu toe nog negatief getest... dus morgenvroeg heb ik afspraak bij de huisarts.. eens kijken wat die zegt.. maar lief van je dat je wilde reageren.. Missguit
Ik was ook zo onregelmatig ongesteld en miste daarom steeds mijn eisprong. Mijn langste cyclus was 44 dagen en dat vrat me op een gegeven moment op omdat je steeds niet weet of je nou zwanger bent of niet. Uiteindelijk heb ik ovulatietests besteld via matcare.com en dat heeft uiteindelijk bij mij echt geholpen en na de eerste keer tests gebruiken bleek ik zwanger. Het is geen garantie maar je krijgt wel wat meer zicht op je eisprong. Ik heb wel 17 dagen moeten testen voordat ik een positieve ovulatietest had maar onze inspanningen na die positieve test zijn beloond. Misschien kan je dat nog proberen. Succes, weet hoe je je voelt...
Hoi frannie, dank voor je bericht.. ik gebruik al vanaf dat ik gestopt ben met de pil ovualtietesten.. maar helaas..tot nu toe zonder resultaat... en de laatste keer ben ik bij dag 30 gestopt want toen waren ze op...en zit nu al op dag 53...dus ik wil morgen toch even naar de ha om alles te laten checken.... net nog zwtest gedaan maar geeft negatief aan..helaas.. missguit
dag meiden, nou vanmorgen naar ha geweest en heb brief gekregen voor de gyn!ik blij..pff...ook is er bloed afgenomen...geen inwendige iets gehad dat kan daar bij de gyn. Ze snapte me wel gelukkig en ook dat het dan iedere maand een teleurstelling is dat je ongesteld wordt...en ze vond ook dat ik een lange cyclus had... Nou ook nog bloed afgenomen voor allerlei dingetjes..dus ben benieuwd! Brief van gyn, de oproep, kan ik binnen 2 weken thuis verwachten..spannend..en dan moeten we daar samen heen.... Tot zover! X