Gillende keukenmeid (10 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Babs1977, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Onze kleine meid gilt de laatste paar dagen alles bij elkaar. Gewoon, omdat ze lol heeft, gewoon om het gillen, als ze haar zin niet krijgt en als ze verdrietig is. En dan ook echt oorverdovend gillen he.
    Zijn er meer kleine meisjes (of jongetjes) die hier last van hebben? En gaat dat weer over? Is het een fase? En hoe hiermee om te gaan?
    Iemand tips? Het begint namelijk een beetje irritant te worden nu.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hahaha is een fase youame is er nu ook weer mee begonnen
    het helpt vaak wel om het te negeren

3. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hier ook een gillertje. Zeker als hij zijn zin niet krijgt. Hij gaat er ook nog eens bij stampvoeten.

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy gilt hier als ze het naar haar zin heeft.
    Tot nu toe nog niet als ze haar zin niet krijgt, komt misschien nog wel.

Het is best wel hard soms en je oren gaan ervan piepen ook onze vogel vind het niet altijd even leuk.

Denk dat je er weinig tegen kan doen, geen aandacht aan schenken dan is het op gegeven moment niet leuk meer denk ik.

5. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier ook een giller. Ze lijkt haar eigen stem erg leuk te vinden. Nu vind ik het ook nog niet zo erg, maar ik kan me voorstellen dat dat over een tijdje anders wordt. Ik zeg tegen haar dat ik haar zo ook wel hoor en dat ik het niet zo nodig vind. Maar ja, daar snapt ze nog niets van natuurlijk :D! Ik zeg dat trouwens niet boos hoor, meer zo neutraal mogelijk.

Ze gilt trouwens niet uit verdriet ofzo, gewoon, omdat ze het leuk vindt.

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Het is een fase.
    Die kleine van mij vind het nu bij 20 maanden weer heel interessant :(
    Ze gilt zo hard dat mijn oren ervan gaan piepen en dat vind zij natuurlijk om te gieren zo leuk.
    Dan gilt ze en zegt ze daarna: Mama auw (met een lach van oor tot oor) en wijst naar mijn oren.
    Wijsneus....

7. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ja hier ook, ik vond het eerst ook vreselijk irritant. nu gil ik met haar mee en doen we wie t het hardst kan. mama wint altijd haha. ze vind dit vaak zo raar dat ze er mee stopt. en als i geen zin in gillen heb negeer ik het, maar ze houd het lang vol!

8. Meerkat

Meerkat Actief lid

1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Hier ook weer een gil-fase. Dat gillen dat komt en gaat. Gaat ze een poosje gillen en dan weer een hele tijd niet. Nu zitten we er weer midden in dus en het gaat haaaard. Ze gilt omdat ze het naar haar zin heeft en het leuk vind. Gaat wel weer over, ik besteed er niet al te veel aandacht aan.

9. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Als ik dat doe begint ze te huilen haha ;)

Deel Deze Pagina