Nog 4 weekjes en dan is het zover.... En ik ben nog steeds niet zeker over de naam. Wat vinden jullie van de naam Julin? Liefs Loontje
Stomme vraag maar is dit een jongensnaam of meisjesnaam? Als ik het lees denk ik aan een meisjesnaam, maar ik ken de naam helemaal niet en aangezien Julian een jongensnaam is weet ik t even niet. Ik vind Julin trouwens een hele mooie naam voor een meisje, maar als het een jongensnaam is vind ik het te vrouwelijk, haha.
Aan de ene kant: het is echt zo'n naam van nu. Zo'n naam die je eerst nooit hoorde en nu ineens iedereen leuk lijkt te vinden. En zo'n naam waarvan je als je hem later hoort meteen weet: dat is iemand die geboren is in 2015/2016. Normaal houd ik daar niet van, ik ben meer van de klassiekere namen en zou dus eerder voor bijvoorbeeld Julia gaan. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Aan de andere kant: ik heb iets met zoveel de klank juu/juul als met de klank -lin. Vind beide erg mooie klanken in een naam en Julin heeft beiden, dus ik kan het niet helpen dat ik dit toch een erg mooie naam vind Dus ik zeg: doen!
Ik vind het een mooie naam. Helaas doet het mijn vriend denken aan zijn ex haar naam wat maar een letter scheelt! Haha... Dus helaas!