Ik heb even een vraagje, er is gister middag een morula cryo terug geplaatst deze was gister 5 dagen oud, maar ik maak me nu een beetje zorgen want had die dan eigenlijk niet al een blasto moeten zijn? Ik denk dat ik me weer te druk maak maar hoop hier een beetje positieve verhalen te kunnen lezen
Heb je de TP dan ook 5 dagen na je eisprong gehad (ik neem aan dat je cryo TP hebt in een natuurlijke cyclus)? Ik heb 4 dagen na mijn eisprong (opgewekt met Pregnyl) een morula cryo teruggeplaatst gekregen en ben daar nu zwanger van! Morula wil zeggen dat het aantal cellen >16 is en ze niet meer te tellen zijn. Ik weet niet wanneer dit verder moet ontwikkelen tot blasto... Ik hoop voor je dat je over 2 weken een mooie positieve test in handen hebt! Succes in de wachtweken!
Bedankt voor jullie reacties! Jolanda gefeliciteerd met je zwangerschap, Het is inderdaad in natuurlijke cyclus, en op dag 5 teruggeplaatst. Ik neem dan aan dat die wat langzaam groeit, ik heb eigenlijk geen idee of die al verder aan het groeien was dat heeft de gyn niet gezegt helaas. Ik begin me wel een beetje zorgen te maken nu
Het betekend dat je embryo een dagje achter loopt. Ik heb ook een kindje wat bij terugplaatsing een dag achter liep. Alles is mogelijk!
Ik had ook op dag 5 een tp van een morula cryo (was wel al zachtjes verder aan het ontwikkelen tot blasto vlak voor de tp maar mocht geen blasto genoemd worden). Ben er helaas niet zwanger van geworden.
Ik had vorige maand een tp van een blastocyst die richting hatchen ging maar dan wel met behoorlijke fragmentatie. Hiermee hadden we geen geluk. Deze maand een beginnende blastocyst die zoals het nu lijkt, wel een nestje heeft gemaakt. Het werd hierboven al gezegd. Alles kan! Maar ik weet hoe machteloos je je voelt bij het idee dat het niet goed gaat met je cryo..
Meiden allemaal bedankt voor jullie reacties!! Ik denk dat ik gewoon moet afwachten, hopelijk nestelt de cryo zich gewoon in ER14 gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik heb een tweeling van een verse terugplaatsing. Een embryo was een morula en de andere was een beginnend morula. Mijn hoop zakte mij toen ik dat hoorde wel aardig in de schoenen. Maar ze noemden het in de kliniek wel A kwaliteit omdat ze geen fragmentatie hadden.