morula cryo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariah21, 19 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Ik heb even een vraagje, er is gister middag een morula cryo terug geplaatst :) deze was gister 5 dagen oud, maar ik maak me nu een beetje zorgen want had die dan eigenlijk niet al een blasto moeten zijn?

Ik denk dat ik me weer te druk maak maar hoop hier een beetje positieve verhalen te kunnen lezen :)

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Heb je de TP dan ook 5 dagen na je eisprong gehad (ik neem aan dat je cryo TP hebt in een natuurlijke cyclus)?
    Ik heb 4 dagen na mijn eisprong (opgewekt met Pregnyl) een morula cryo teruggeplaatst gekregen en ben daar nu zwanger van! Morula wil zeggen dat het aantal cellen >16 is en ze niet meer te tellen zijn. Ik weet niet wanneer dit verder moet ontwikkelen tot blasto...
    Ik hoop voor je dat je over 2 weken een mooie positieve test in handen hebt! Succes in de wachtweken!

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ja, met 5d verwacht je een blasto. Was de cryo wel alweer aan het delen na het ontdooien?

4. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Bedankt voor jullie reacties!
    Jolanda gefeliciteerd met je zwangerschap,
    Het is inderdaad in natuurlijke cyclus, en op dag 5 teruggeplaatst.
    Ik neem dan aan dat die wat langzaam groeit, ik heb eigenlijk geen idee of die al verder aan het groeien was dat heeft de gyn niet gezegt helaas. Ik begin me wel een beetje zorgen te maken nu :(

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Het betekend dat je embryo een dagje achter loopt. Ik heb ook een kindje wat bij terugplaatsing een dag achter liep. Alles is mogelijk!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik had ook op dag 5 een tp van een morula cryo (was wel al zachtjes verder aan het ontwikkelen tot blasto vlak voor de tp maar mocht geen blasto genoemd worden).

Ben er helaas niet zwanger van geworden.

7. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik had vorige maand een tp van een blastocyst die richting hatchen ging maar dan wel met behoorlijke fragmentatie. Hiermee hadden we geen geluk.
    Deze maand een beginnende blastocyst die zoals het nu lijkt, wel een nestje heeft gemaakt.

Het werd hierboven al gezegd. Alles kan!
    Maar ik weet hoe machteloos je je voelt bij het idee dat het niet goed gaat met je cryo..

8. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Meiden allemaal bedankt voor jullie reacties!!
    Ik denk dat ik gewoon moet afwachten, hopelijk nestelt de cryo zich gewoon in :)

ER14 gefeliciteerd met je zwangerschap!!

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Goed zo, laat dat engeltje in je hoofd maar herhalen en zet het duiveltje uit waar mogelijk.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb een tweeling van een verse terugplaatsing. Een embryo was een morula en de andere was een beginnend morula. Mijn hoop zakte mij toen ik dat hoorde wel aardig in de schoenen. Maar ze noemden het in de kliniek wel A kwaliteit omdat ze geen fragmentatie hadden.

Deel Deze Pagina