Ik overweeg Netflix of Kijk te abonneren. Wat zijn jullie ervaringen hiermee en aan welke van deze twee geven jullie de voorkeur en waarom?
Netflix is top. Maak er veel gebruik van voor series en voor mijn zoontje staat er enorm veel op. Kijk ken ik niet, sorry!
Kijk is de Nederlandse versie en wat goedkoper. Maar volgensmij is bij Kijk ook het aanbod kleiner. Ik kan hier niet heel duidelijk wat over vinden, vandaar mijn vraag. Klopt het dat je alleen het maandbedrag betaald en dat je dan het volledige aanbod kan bekijken? Geen extra huur of iets hoeft te betalen voor films?
Kijk is gewoon een dure uitzending gemist heb ik het idee. Ik waag mij daar niet aan. Netflix hebben wij al sinds het een maand of 4 in Nederland was en bevalt prima. Voordeel is dat je bij Netflix een maand gratis kunt proberen om te kijken of het je bevalt.
Kijk staan alleen maar afleveringen op die al geweest zijn zoals gtst enzo. Soms kun je een aflevering vooruit kijken, zoals celblok H, meer niet... Soort uitzending gemist Netflix staan series op , docus en films betere keus
Wij hebben Netflix, erg blij mee! Wel stom: soms halen ze er films ineens uit (en laten dat nou altijd de meest favoriete films van de kinderen zijn )
Beter dus om voor Netflix te kiezen. Zag net ook nog "DIT is TV" https://ditistv.nl/ Zijn er ook nog mensen die hier ervaring mee hebben?
Vind netflix erg leuk. Wij kijken bijna geen tv meer alleen netflix. Soms is het wel jammer dat niet alle seizoenen van series erop staan. Maar vind het zeker zijn geld waard!
Ik vind Netflix zelf niet zoveel aan, het loopt achter, de nieuwste seizoenen staan er niet op. Voor de kids vind ik het echt super handig.
Wij zijn hier Netflix-verslaafd! Veel leuke films en series, goede kwaliteit en ook voor de kinderen erg leuk. We kijken niet zoveel gewone tv meer. Soms kan ik via de app een film of serie niet vinden, maar als ik dan op de site zoek en hem vastzet in mijn account kan ik er via de Chromecast wel bij. Bij Netflix betaal je alleen de abonnementsprijs en geen extra kosten.
Kijk en netflix zijn niet te vergelijken. Kijk vind ik ook behoorlijk duur voor het aanbod. Persoonlijk valt het aanbod van Netflix mij soms een beetje tegen, maar ik begrijp dat ze nog in volle ontwikkeling zijn en dat ze niet hadden verwacht dat Nederland zo enthousiast zou zijn over Netflix. Elke dinsdag zijn er updates. Sinds wij netflix hebben kijken wij ook helemaal geen gewone tv meer, dat zegt genoeg denk ik
Sinds we netflix hebben kijk ik bijna geen tv meer. Alleen utopia Heb nu al meer dan een jaar netflix. Heb even een netflix dip gehad maar ook weer een leuke serie gevonden. Zit er weer helemaal in
Ik vind netflix erg leuk. Hebben het al een tijd en kijken geen gewone tv meer. Maar als je altijd van het downloaden was enzo dan kan ik me voorstellen dat het aanbod tegenvalt. Ook voor dl is het erg leuk. (En geen reclame, wat ik met een hysterische peuterpuber wel erg fijn vind )
dacht dat het alleen voor volwassenen was. Wat staat er allemaal op voor kinderen? We gaan een google chrome cast aanschaffen en dan wil ik het een maandje proberen.
Dochter kijkt wel eens Masha en de beer Casper en lisa Bob de bouwer Conni Penelope Kikker Nijntje En er staat nog veel meer op.
Doet die het bij jou nog dan? Ik kan niks meer kijken via de app, hij maakt geen verbinding met de servers.