moslims

Discussion in 'Even voorstellen' started by sofaan, Dec 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emel

Emel Lid

Dec 11, 2006
    73
    0
    0
    ja joh, weet je het zeker. Dan is dat het. zoo nu heb ik weer hoop en moed.
    Ik ga nu zeker nog een test doen. En laat het jullie weten.
    Nu heb ik weer die pijn zo bij mijn hoe heet dat, bij me bekken. Had ik al een paar dagen last van, maar nu doet het echt pijn. Het is net als spierpijn. Had jij dit ook tijdens je eerste weken van je zwangerschap

2. Emel

Emel Lid

Dec 11, 2006
    73
    0
    0
    ja joh, weet je het zeker. Dan is dat het. zoo nu heb ik weer hoop en moed.
    Ik ga nu zeker nog een test doen. En laat het jullie weten.
    Nu heb ik weer die pijn zo bij mijn hoe heet dat, bij me bekken. Had ik al een paar dagen last van, maar nu doet het echt pijn. Het is net als spierpijn. Had jij dit ook tijdens je eerste weken van je zwangerschap

3. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    zijn er nog meiden die bezig zijn met Quran leren?
    ik was een paar maanden geleden begonnen en kende het hele alfabet al lezen ook maar toen ben ik even stilgevallen en nu weer terug begonnen.

bidden jullie ook alle gebeden? ik doe mijn best maar heb het vaak moeilijk met het ochtendgebed.

selam Talia

4. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
  5. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    De posities die moslims aannemen
    tijdens hun rituele gebed, de salat,
    zijn heilzaam. Dat blijkt uit uit een
    onderzoek van een universiteit in de
    Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur.

Volgens die studie zijn de posities
    tijdens het gebed een goede oefening
    voor het hart en de wervelkolom. Het
    zou ook het het geheugen en de
    concentratie verbeteren.

De salat begint met een rechtopstaan-
    de positie. Daarna buigt de moslim,
    hurkt hij neer en raakt hij met zijn
    hoofd de grond. Dat wordt herhaald,
    waardoor het gebed de kracht krijgt
    van een fysieke oefening.

bron: TV1.be teletekst

6. sofaan

sofaan Actief lid

Dec 11, 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    Nou Emel ik hoop echt inshallah dat je zwanger bent,en zo niet dan ga je weer voor de tweede ronde ,soms als je het te graag wilt en er 24 uur per dag aan denkt dan lukt het niet want dan ben je vol met stress Relax gewoon en inshallah heb jij binnenkort ook een klein hummeltje in je armen. Ik was ook heel gestressd na de dood van mijn dochter ik wou te graag een kind er bij en het lukte niet,op een dag zij ik als het komt, komt het zo niet dan niet ik ga er niet meer aan denken en opeens was ik zwnager en kreeg ik mijn kleine Anouar en het zelfde nu weer ik dacht er niet aan en ik was heel snel zwanger.komt goed inshallah veel liefs sofaan
    salaam aleikum
    veel liefs sofaan
    salaam aleikum

7. Iman

Iman Bekend lid

Jul 31, 2006
    987
    0
    0
    ff een snelle reactie: alhamdulilah ben blij dat ik al een hoop Quraan uit mn hoofd ken.. maar je bent nooit uitgeleerd! Alhamdulilah ik bid 5 keer per dag en ook soenna gebeden alhamdulilah! en sochtends na fajr probeer ik quraan te leren met mijn mannetje! voor mij gaat het opstaan niet moeilijk maar die man van mij is echt moeilijk zn bed uit te krijgen ja hij werkt tot savonds heel laat dus wel begrijpelijk hamdulilah we hebben een goede steun aan elkaar!

8. Iman

Iman Bekend lid

Jul 31, 2006
    987
    0
    0
    ff gaan douchen kan vandaag weer beginnen met bidden!

9. Emel

Emel Lid

Dec 11, 2006
    73
    0
    0
    Sofraan dat is makkelijk gezegd dan gedaan. Ik ben er eigenlijk ook niet zo mee bezig. Maar steeds als ik naar de wc moet gaan denk ik oo shit ik hoop niet dat ik ongesteld ben.
    Ik ben nu al 7 maanden bezig, dus het word ronde 8. Ik ben het wachten nu wel zat en ga zo een test kopen.

10. sofaan

sofaan Actief lid

Dec 11, 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    ow sorry dat wist ik niet inshallah is het nu jou tijd ,ik zie dat je een zwangerschapsbanner hebt betekend dat ,dat je zwanger bent laat het ons weten veel liefs sofaan

11. Iman

Iman Bekend lid

Jul 31, 2006
    987
    0
    0
    Emel ik denk dat ik je mag feliciteren ik zag je banner! ben hartstikke blij voor je!

12. Emel

Emel Lid

Dec 11, 2006
    73
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dames. Het is positief. het was een heel vaag streepje maar dat is toch ook positief toch.
    Ik ga wel maandag voor de zekerheid naar de dokter. Ik ben zo blij. en mijn man is in de wolken. Yesss :) Zwanger gewoon. ik ben gewoon zwanger

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Gefeliciteerd meis! ik heb helemaal kippevel gekregen en vooral genieten van je zwangerschap, want het is echt zo voorbij! ;)

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Gefeliciteerd Emel!

En echt, geniet ervan, want Hanan heeft gelijk... De tijd vliegt!

15. Emel

Emel Lid

Dec 11, 2006
    73
    0
    0
    Ja zeker dat ik ga genieten. Ik kan haast niet wachten. Maar ga toch er toch elke dag van genieten. Ik hoop dat ik mijn man niet ga vergeten deze aankomende 9 maanden. Neej dat nooit, mijn schatje. Uff het lijkt nu alsof de hele wereld nog leuker is geworden, ik lijk net een klein kind.

16. sofaan

sofaan Actief lid

Dec 11, 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    GEFELICITEERD meid geniet er van !

veel liefs sofaan

17. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    We hebben er even over nagedacht, maar we gaan dit topic sluiten.
    Het is niet toegestaan groepjes topics te openen. In eerste instantie dachten we dat Sofaan gewoon wilde weten wie er allemaal nog meer moslim was, maar het loopt uit op een groepjes topic.

Aangezien we ook geen topics meer toestaan voor jonge moeders, pil gestopt per maand, provincies enz enz, sluiten we deze ook.

Groetjes
    Natasja

Share This Page