Rugpijn steeds erger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dag dames,

Ik ben al sinds mijn 11de rugpatient maar dit word steeds erger :( kan soms wel janken, zoals nu...
    Ik heb al een verdraaing, scoliose en een bolle rug dus al mijn spieren (vooral rechts) zijn altijd overspannen :(
    Morgen verjaardag van mijn meisje dus vandaag wezen schoonmaken, boodschappen, de was en stofzuigen. Me vriend heeft meegeholpen dus dat scheeld maar mijn nek is nu vast, zie onscherp, heb moeite met controle over mijn handen en armen, rug is opgezet, pijn in middenrug en onderrug, snel vermoeid en hetgeen wat er ook nog is bijgekomen is, is pijn in me heupen en liezen. Dat laatste vooral als ik druk bezig ben geweest en me dus ingespannen heb.
    Ben bang dat ik ook nog eens last van BI ga krijgen :(
    Ben nu 16 weken maar zo pffff wat is dit niet meer leuk :(

Zijn er nog meer dames die zo BI hebben opgelopen?

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Helaas weet ik precies wat je bedoelt.. ik heb sinds een week erge rugpijn. Eerst alleen rechts bij het kuiltje en straalde uit naar mijn been. Maar sinds vandaag begint het ook links zeer te doen. Vandaag iets teveel in huis gedaan en nu mag ik het ook bezuren... :( Ik ben ook bang voor BI, ga woensdag naar een Mensendieck therapeut, hopelijk kan zij me wel vertellen wat het is. Ben je al bij de dokter / therapeut geweest?

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Nee de laatste tijd eigenlijk niet want ik loop er al zolang dat ik er nu eigenlijk even geen puf voor heb, vooral dat gefriemel aan me rug etc. Doet zeer!
    Dat zeg ik loop er al zolang mee dat ik niet wist dat het nog erger kon :(
    Me kont doet pijn, me benen tot in me kuiten, me nek, onderrug, schouders, middenrug en zelfs me voeten doen zeer. Word er ook gewoon suf en doodmoe van, ben niet meer aanwezig met me hoofd en verlies controle
    Ben eigenlijk al jaren kapot -_-
    Soms is het ook gewoon zo erg dat ik niet meer denk er nog uit te komen :(
    Ik ga maandag wel even de huisarts bellen.
    Mensendieck heeft bij mij niet geholpen maar hoop voor jou wel!

Deel Deze Pagina