vreemde reacties.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door manuelenbrenda, 13 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

29 jun 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Jammer dat sommige mensen vreemd reageren als mensen met vragen komen over of ze nou wel/ niet zwanger zouden kunnen zijn!
    Iedereen weet dat andere mensen natuurlijk geen zwangerschapstesten zijn.

Het is nou eenmaal een site waarop je deze vragen zou moeten kunnen stellen. Sommige zitten heel erg in onzekerheid en kunnen dat op deze manier lekker van zich afkletsen. En misschien haal je er informatie en tips uit en kunnen ze daar wat mee.

Zonde dat sommige daar geen begrip voor op kunnen brengen zeg!
    Kunnen ze beter niet reageren, kwetsen ze ook niemand.

Ik vind het juist prima hoor als mensen met dit soort dingetjes komen, maak vooral van je hart geen moordkuil en samen erover kletsen is altijd gezelliger en uiteraard lucht het enorm op.

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    inderdaad ik vind ook dat szulke vragen normaal gesteld moeten kunnen worden iedereen zit op zon moment in onzekerheid en wil zoveel mogelijk zekerheid hebben en zoeken gewoon een steuntje op deze site vind ook dat dat gewoon moet kunnen

3. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik ben het met jullie eens, je wilt voor jezelf op dat moment antwoorden op je vragen en onzekerheden, of gewoon even je hart luchten, dat moet gewoon kunnen.

Maar aan de andere kant vind ik dat mensen ook wel wat meer de zoekfunctie mogen gebruiken hoor! Je kunt echt bijna alles vinden, als je maar even de moeite neemt om te zoeken.

Voor de rest moet iedereen gewoon lekker blijven forummen, of je nu vragen stelt, antwoorden geeft, meeleest, 100 keer per dag reageert of 1 keer in het jaar ;)..... we zijn allemaal op de 1 of andere manier bezig met zwangerschap en daar draait het om !

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ben het helemaal met jullie eens maar denk niet dat het de bedoeling is om er hier verder over door te gaan aangezien er op dat andere topic een slotje is gezet ;)

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Inderdaad Senna,

wederom een slotje..

Deel Deze Pagina