moeite met eten

Discussion in 'Gezondheid' started by karin29, Aug 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

May 29, 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hallo Dames,

In het begin van de zwangerschap kon ik veel (gezond) eten. Nu lukt mij dat niet meer zo goed. Het past niet meer en heb gewoon niet meer zoveel honger. Maak me dan ook zorgen of ik wel genoeg eet voor de beeb.
    Eet nu s morgens 2x bruine boterham, s middags 2x bruine boterham. S avonds gewoon aardappelen of rijst met groente en vlees.
    Tussendoor soms een reep mussli of zo. Meestal 1 stuks fruit soms 2.
    Wat denken jullie is dit teweinig voor de beeb?
    Groetjes Karin

2. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Hoi Karin,

Dit is erg herkenbaar.
    Ik ben de laatste tijd ook verzadigd en krijg met moeite eten naar binnen.
    Ik heb nergens zin in en wat ik eet gaat met moeite.

Ik vind dat je nog aardig goed eet. Ik kom niet aan zoveel boterhammen.

Ik zorg gewoon dat wat ik eet, wel gezond is. Dus mijn fruit en groente zorg ik dat ik krijg.
    Het lijkt mij dat het zo op het laatst niet heel veel kwaad meer kan, de beeb is volgroeid.

3. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Het klinkt misschien een beetje raar maar ik kan wel door blijven eten. Soms heb ik zelf nog s'avonds laat trek in eten alleen eet ik dan niet omdat ik dan s'nachts last van maagzuur krijg. Ik denk niet dat het zo veel uit maakt dat je iets minder eets, als je maar gezond eet. Of wat kleinere porties over de dag verspreidt.

4. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    pff Karin als ik dat zo lees, denk ik... en ik dan... ik eet nog minder op een dag. 3 boterhammen, 1 x fruit en een avondmaaltijd. Volgens de VK groeit mijn kleine echter gewoon goed dus maak ik me niet zo'n zorgen. Ook ga ik niet tegen mijn zin in eten, dan wordt ik alleen maar misselijk.

andere karin

Share This Page