Hallo dames, in verschillende tijdschriften word gesproken over een elastiek wat je tussen je knoop en knoopsgat van je broek kunt doen, waardoor je wat langer in je eigen kleren kunt blijven lopen. Heeft iemand enig idee waar ik dat kan kopen. In geen enkele winkel weten ze dat te vertellen, maar mijn broeken moeten nu soms echt OPEN! Help?
bij de stoffen winkel kan je dat kopen of op de markt is wat breder elastiek met gaatjes er zodat je hem langer kan verzetten heb ik ook gehad, en is helemaal niet duur
@noa, jij bedoelt knoopelastiek, dat hebben ze idd op de markt, maar ook bv in de Hema. @ts, als men het hier over heeft, dan bedoelen ze vaak idd gewoon een elastiekje, die doe je door je knoopsgat en vervolgens om je knoop. Ik gebruikte gewoon een haarelastiekje, Het geeft je toch net ff wat meer ruimte!
@taliaa ow ja dat bedoel ik hihi. me tante had het voor me meegnomen van de markt vandaar dat ik de naam even niet meer wist hihi
soms kan een oplossing zo simpel zijn! Ik heb daar gewoon echt niet aan gedacht, een haarelastiekje. Wat dom... Geweldig dames! Ik heb het meteen geprobeerd en werkt fantastisch! Zaterdag even naar de markt en ik ben helemaal in m'n sas! Top! Bedankt
ik had daar ook niet aan gedacht maar wat een oplossing! vraag me wel 1 ding af he... zelfs als je een haarelastiekje in de broek geknoopt heb zitten dan staat je gulp nog open.. niet echt charming (wel een fijne ventilatie met dit weer). Hoe lossen jullie dat dan op? Of gewoon lang t-shirt eroverheen? gr. Terra
ik heb het ook geprobeert in het begin met een elastiek ertussen maar ik vond het zelf geen succes als je dan gaat zitten trekt het elastiek strak aan tegen de buik ik vond het niks en je bent idd verplicht lange shirts aan te trekken anders kijkt iedereen naar binnen
Ik zou een stuk knoopsgatenelastiek halen (bij zo'n garen- en knopenkraam op de markt bijvoorbeeld, daar ging je toch heen las ik ). Haarelastiekjes werken ook maar die stomme dingen knakken altijd op een verkeerd moment kapot