haar stylen

Discussie in 'De lounge' gestart door Ecosa, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ladies, ff een vraagje.

    Ik heb an mezelf krullen maar soms ben ik die zo zat, dan wil ik stijl haar. Ik heb zo'n keramische hairstyler gekocht, maar ik vind dat zo'n gedoe, halverwege ben ik het zat! Ik dacht nu aan zo'n elektrische haarstyler (krultang) waarme je haar ook stijl kunt maken. Heeft er iemand tips, welke raden jullie aan?

    Ik heb de Rowenta CF9000 Brush Activ gezien, maar draait die borstel nou volledig rond? Iemand ervaring met dit apparaat?

    En de Velform Rotair Ceramic Brush? Iemand daar ervaring mee?
     
  2. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi Ozgul
    Ik heb een rowenta.
    De rowenta gebruik om meer volume in mijn haren te krijgen.
    Zelf heb ik stijl haar.
    Ik vind het een fijn ding hoor.
    Maar soms ben ik het halverwege zat hoor.
    De borstel draait helemaal rond.
    Er zitten 2 soorten ronde borstels in, een grote en een kleinere.
    je kan zowel naar binnen als naar buiten fohnen.
    Ik hoop dat je wat aan de antwoorden hebt.
    Heb je nog vragen stel ze gerust.
    Liefs
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja ik heb zelf geen krullen, maar slag..
    en (tot 2 weken geleden) heel lang haar..
    en dan was ik altijd heel lang bezig om te stijlen( heb ook een keramische) ik was 't ook altijd zat.. maja wie mooi wil zijn, moet geduld hebben :)

    maja om ff tot de orde te komen, mijn vriendin heeft zon rollende stijl borstel.. en zij gebruikt m nooit, omdat het dan zo pluizig wordt.. zij heeft ook een dikke bos met krullen.. en als ze dan stijlt.. lijkt ze net en leeuw.. dus ze gebruikt toch altijd haar tang.. omdat haar haar er uiteindelijk toch mooier van wordt..
     
  4. Niet meer actief

    je kan het ook bij de kapper stijl maken en dan blijft het heel lang zo, straighten of zo heet dat!
     
  5. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hier ook krullen.. ik krijg het met een borstel wel redelijk stijl.. maar krijg je van dat straighten geen enorm droog haar?
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Ja maar daar gaat je haar echt helemaal dood van
    dat heeft mn nichtje gedaan... het is met haar haren nooit meer goed gekomen... die chemicaliën verpesten alles.. zelfs het uitgegroeide haar is niet meer mooi... echt zonde.

    dat raad ik je iig niet aan.
     
  7. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Heb ik ook wel overwogen, maar ik vind het leuker om een dagje tussendoor stijl haar te hebben ;)

    Ik zit er ook aan te denken om mijn haar weer te laten highlighten met blonde plukken.. Ja ja, heb grootse plannen voor na mijn bevalling! :)
     
  8. Niet meer actief

    het enige wat ik met mijn haar heb gedaan na de bevalling is 15 centimeter korter gemaakt

    ik had best lang haar en dan lekker douchen en je haar verzorgen duurde te lang (voor de jeugd iig)

    8)
     
  9. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    ik zou het ook niet laten straigten, heb het zelf ook keer gedaan. verschrikkelijk! het wordt er echt heel erg stug en droog van, de enige manier om het weer mooi te laten worden, was wachten tot het helemaal was uitgegroeid.
     

Deel Deze Pagina