Hallo, Ik heb sinds een week heel veel last van hoofdpijn, vooral in de ochtenden. Waar kan dit mee te maken hebben? Als ik water drink gaat het niet over. 2- nadat ik gemeenschap heb gehad, heb ik hele erge pijn aan m'n vagina, de hele onderkant eigenlijk. Het voelt als een zeurende pijn en straalt uit naar m'n onderrug. Vooral als ik sta of loop. Is dit gevaarlijk? Omdat ik op vakantie ben maak ik me best wel zorgen. Hoop iets te horen van jullie. Bedankt alvast!
Hoihoi, Vaak heeft hoofdpijn bij dit termijn toch te maken met een vocht tekort. Door een glas water is het niet een twee drie over want als je eenmaal hoofdpijn hebt loop een aantal glazen water achter. Let eens op hoeveel je drinkt, het advies in de zwangerschap is 2,5-3 liter dat is een liter meer dan buiten de zwangerschap en dan zelfs hebben de meeste mensen daar moeite mee. Als je zwanger bent ben je veel gevoeliger aan de onderkant dit komt omdat het heel goed doorbloed is. Het kan geen kwaad. Is alleen voor jou tijdelijk een vervelend gevoel. Imke