Als je niet de eerste oplossingen wilt weten voor level 3 moet je dit niet lezen! -Ga naar links en pak het ronde dingetje bij de paal - ga nu naar de tas en haal de kaars er uit - Draai je om naar de andere stoel - Pak het papiertje en kauwgum van onder de stoel - Ga terug naar het eerste scherm, Nu kun je lucifres onder de stoelen vandaan krijgen - Klik nu op de spoormap boven de banken - Klik er nog eens op en je krijgt een spiegel - Klik nu op de ventilatieruimt - Doe de spiegel in de ventilatieruimte als hij open is (neem spiegel later wel weer mee) - Steek de kaars aan en houd die in het ventilatiegat - Nu krijg je weer zo´n metalen ringetje als het goed is - Deze metalen dingetjes doe je in de doos die in de rode tas zit in scherm 2 - Draai je weer om en pak het papiertje weer, houd de kaars bij de citroenvlek. Nu heb je de code die je in moet vullen om het doosje te openen - Als de doos open is combineer je de kauwgum met de spiegel en die plak je daar in! en dan eerst weer even zelf proberen
Eigenlijk had ik alles gedaan..alleen het ronde ding bij de paal op de vloer niet gezien. Ga weer verder. Dank je.
Ik kom er niet achter hoe je die zwarte vlekken weg kan krijgen, ga er elke keer dood door :-? Iemand een hint?
ik zit in de trein, heb de kauwgum, het stenen eitje lucifers en kaars, het luikje boven het raam geopend, dat eerste ronde dingetje bij de doos gedaan en nu....?
Ik wil graag ook dat spel spelen maar er komt bij mij alleen een zwart scherm in beeld en windows installer met office 2000 komt erin beeld Hoe kan dit? Ik wil het ook spelen hahahhaa Liefs Henriette