Eurocamp ervaringen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aardbei1707, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Van de zomer gaan we met eurocamp. We zijn hier in 2017 ook mee geweest maar voor me gevoel al echt lang geleden. Normaal gaan we met roan maar ja qua kosten was eurocamp wat leuker en op de camping village de la Guyonnière (vendee) staat roan ook niet.

Nu zie ik ook dat ze bij foto's van de accomodatie van roan fotos ertussen hebben staan. Beetje vreemd allemaal (dit was niet bij 't boeken, al in sept geboekt)
    Nu ben ik toch wat huiviger gaan worden en vraag me af wat voor caravan we krijgen

Wie onlangs met eurocamp geweest en hoe schoon was het?

2. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

17 mrt 2021
    1.732
    4.881
    113
    Hier een levenslange Eurocamp kenner :D. Heb van 1994-1997 zowel op de campings als op kantoor in Amersfoort gewerkt en ben daarna ontelbare keren met Eurocamp op vakantie geweest, vorig jaar de meest recente. Van oorsprong een Engels bedrijf, zijn ze een aantal jaren geleden overgenomen door Homair (een Frans bedrijf). Ik heb even gegoogled, en Roan is blijkbaar ook overgenomen door Homair: https://contact.homair.com/hc/en-gb/articles/10125367535122-Partnership-ROAN

Qua accommodatie en schoonheid: dit hangt uiteraard altijd af van de leeftijd van de accommodatie en de inzet van het on site team. Over het algemeen kun je ervan uitgaan dat de goedkope accommodatie over het algemeen wat meer gedateerd zal zijn. Qua betrouwbaarheid kan ik je 100% geruststellen: ik heb niets dan positieve ervaringen te melden.

3. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.211
    1.753
    113
    Vrouw
    Welk type heb je geboekt

wij zijn net terug van la sirene met eurocamp

comfort vista airco 3slaapkamer gehad
    Tja proper was het niet, maar te doen.

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    We hebben de azure lounge

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Ik zie inderdaad dat je bij homair ook een caravan van roan kan boeken maar de camping van eurocamp is niet te boeken via homair terwijl ze er inderdaad bij horen

Fijn dat je alleen maar positieve verhalen heb gehoord. Ik hoop dat het goed is en krijg wat ik gekozen heb maar ja ik word wat huiviger als ze opeens het type caravan veranderen zonder dit te melden

6. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

17 mrt 2021
    1.732
    4.881
    113
    Ik vermoed dat Roan pas sinds kort bij de groep hoort, dan zullen de Roan accommodaties geleidelijk aan ook via de Eurocampo site te boeken zijn, dit was in het verleden ook het geval bij de Al Fresco stacaravans, die verschenen toen ook ineens op de Eurocamp site bij de soortgelijke accommodaties. Dat betrof toen de Classic stacaravans, dat is sowieso een allegaartje van Eurocamp, ex-Keycamp, ex-Al Fresco etc.
    Jij gaf zelf aan dat Roan niet op de betreffende camping stond, dus zal het in jouw geval sowieso niet van toepassing zijn vermoed ik.
    Maar anders bel je Eurocamp toch gewoon even? Zij zijn altijd super behulpzaam en zullen je ongetwijfeld meer kunnen vertellen of een aantekening bij je reservering maken zodat de couriers daar straks rekening mee kunnen houden.

7. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.211
    1.753
    113
    Vrouw
    Onze comfort vista airco had geen eurocamp logo, het vorige logo was er van af geschroefd
    Dat ze zijn overgenomen verklaard het

we hebben we
    Aspect caravans van eurocamp gezien die waren op het eerste oog netjes en ruim

azure is een type luxer dan de vista comfort

maar schoonmaak ligt aan je voorganger en de crew….
    Er wordt nu wel borg gevraagd door eurocamp en dat je meer zelf
    Schoongemaakt achter moet laten anders krijg je de borg niet terug.

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Die schoonmaak is dat pas gewijzigd met die borg?
    Ik vind 't weer bijzonder, ik let er altijd zo goed op dat er schoonmaak bij zit, wil dat gewoon niet zelf doen en wil er ook best wat voor betalen maar nu zie ik nergens schoonmaak meer staan en lees ik bij de veelgestelde vragen wat ik allemaal moet poetsen zodat ze die 100 euro niet inhouden

Zucht

9. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.211
    1.753
    113
    Vrouw
    #9 Mamavan2SE, 8 mei 2023
    Laatst bewerkt: 8 mei 2023
    Ja dit is nieuw
    Ivm personeelstekort

Maar ons werd dat verteld bij inchecken
    Maar we hebben geen borg betaald.
    We kregen daags voor vertrek een papier aan de deur over het poetsen maar man heeft dat weggegooid voordat ik kon lezen.

maar we hebben alles netjes achter gelaten zoals altijd.
    Keukentje afgedaan, wc afgedaan, tafels afgedaan en geveegd. Dweilen zou nog moeten maar een dweildoek van de camping raak ik niet aan.

10. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    :(

11. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.211
    1.753
    113
    Vrouw
    [
    heb tekst nog aangepast en foto bijgevoegd

12. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Tekst zie ik idd, foto zie ik niet.

Naja we gaan 't wel zien. Ga morgen nog wel even bellen met eurocamp ook waarom we opeens een andere caravan krijgen. Had eerst de azure en nu hebben we dus de azure lounge en zijn hele andere fotos als destijds

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Heb even naar de camping gekeken via All Camps. De caravan die jij noemt is inderdaad van Roan. Misschien hebben ze die over genomen of gekocht? Om het zeker te weten zou ik even contact met ze opnemen.
    Zelf 1x geboekt bij eurocamp. Dat was in coronatijd, 1ste zomer. Heb toen zelf de caravan nog schoongemaakt bij aankomst. Het was wel een mooie, moderne stacaravan.

aardbei1707 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina