Baby's en dromen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.986
    3.992
    113
    Dromen jullie baby's ook zoveel?

Waar mijn dochter over moet dromen weet ik niet... waarschijnlijk melk... en melk.. haha maar ze is soms zo druk bezig i haar slaap!

Fronsen, lachen, smakken, neus optrekken, weer fronsen, weer lachen, het ziet er zo grappig uit!
    Zit te wachten op de dag dat ze dat doet als ze wakker is! (ze is nu ruim 5 weken)
    Waren die glimlachjes bij jullie kindjes in hun slaap ook een voorbode voor het 'echte' lachen?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wat lief! Ik weet niet of de oudste het veel in haar slaap deed maar ze was rond een maand steeds vaker aan het glimlachen en met precies 5 weken kreeg ik een echte lach. Volgende dag weer en 3 dagen later papa en oma ook. Vanaf toen was het steeds raak haha.

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Dromen en ook nachtmerries! Pas lag mijn zoontje echt gillend in bed! Hij sliep nog gewoon en toen mijn man hem oppakte sliep en gilde hij gewoon door! Pas aan mijn borst werd hij weer rustig. Zo zielig...

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.986
    3.992
    113
    red88: we hebben hier al een paar glimlachjes gehad! hoewel het soms lastig is of ze nou stiekem slaapt of toch niet omdat ze in haar slaap heel vaak met haar oogjes draait, hihi.

mopje: ach dat is wel sneu! Er komt hier ook wel eens een pruillipje tijdens zo'n droom, ziet er heel zielig uit. En soms begint ze ineens te 'huilen', meestal één kreet en dan ga ik kijken en dan slaapt ze weer...

Zonet lachte ze gewoon hardop in haar slaap, heel schattig.
    Blijkbaar is er een heleboel grappigs in haar leven waar ze in het 'echt' nog niet echt op kan reageren, maar wat ze in haar slaap verwerkt ofzo...

Deel Deze Pagina