motilium

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wupsie, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Wie heeft hier goede of slechte ervaringen mee?

Wanneer gaat het werken en goed of slecht?'

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

In combinatie met nexium werkt het bij Irem redelijk goed tegen haar verborgen reflux

3. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Heb het ook een keertje gegeven toen het maagje van m'n dochter wat geïrriteerd was.

Werkte wel goed, maar vond het nogal sadistisch: moest het in haar mondje doen (zij dus denken dat ze eten kreeg), maar moest het eerst een halfuur laten inwerken eer ze haar flesje uiteindelijk kreeg...

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je moet het inderdaad wel even laten inwerken, ik wacht meestal een kwartiertje. Gewoon op tijd geven en niet wachten tot ze zitten te krijsen van de honger :)

5. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

ow en wij moeten het na de voeding geven....?

We zijn vanaf nu trouwens gestopt met alle medicijnen. Het wordt alleen maar erger!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hoe lang gaf je al medicijnen dan? Het duurt even voordat het werkt he. Bij ons duurde het zeker een week voordat je verbetering zag en nu nog steeds wordt het spugen minder heb ik het idee. Dus als je pas een paar dagen bezig was, zou ik nog wel even doorgaan

7. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

hij weigerde te drinken, en hij weigert nu nog vaker te drinken...

Het gaat dus alleen maar achteruit. We gebruiken het 7 dagen. dan zou het toch zeker niet achteruit moeten gaan maar vooruit...

Desalniettemin, hopen we als we terug naar de start gaan (dus ook provoceren) dat het weer beter gaat. Hij lijkt deze melk gewoon niet te verteren. Sinds start medicijnen slaapt hij ineens amper meer.

Deel Deze Pagina