bykay rugdragen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lyso, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Heeft iemand dit wel eens geprobeerd?? Ik heb een bykay en een marsupi. Zoon is inmiddels 9 kilo (bij 5 maanden deze week) maar de marsupi vind ik te zwaar aan de voorkant, en te onhandig op mijn rug. Daar heb ik hulp bij nodig, en dan nog wiebelt hij te veel. Wil eigenlijk een andere draagdoek kopen (een mei tei bv) maar heb geen geld op dit moment, toen dacht ik, mijn bykay heb ik nog niet geprobeert, is dat wat?? zou moeten oefenen er mee, en vraag me af of het de moeite waard is mijn zoon daarmee lastig te vallen....;)

2. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    vrouw van weinig woorden...:D ik begrijp die link niet helemaal, staat er ergens iets over?? Of ging het om eht filmpje, leuk filmpje maar volgens mij geen bykays,..;) Misschien was mijn vraag niet helemaal duidelijk... ik weet dat je met een knoopdoek op de rug kunt dragen, maar ík weet ook dat een bykay vooral een beginnersdoek is. Leuk voor kleine babytjes.... mijn babytje is niet klein...;) vandaar mijn vraag, zijn er mammas die het toch gedaan hebben, en hoe beviel dat?? In de tussentijd zal ik dat topic eens doorspitten...:D

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Over het algemeen wordt het niet aangeraden op je rug te dragen met een rekbare doek. ;)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nee! Ik weet dat bykay het nu wel zegt dat het kan, maar rugdragen met een rekbare doek is echt niet veilig! Ik probeer een filmpje voor je te zoeken...

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  6. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    whaa, oke... duidelijk filmpje!!! lang leven internet! wat een fantastisch jochie! "mamma again"!!!
    Nu is de mijne geen 2,5 maar wel heel bewegelijk... en nogal van het afzetten... hmm maar niet dus... iemand die een doek wil doneren??? ;);):D:D

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Lyso hihi sorry voor de korte reactie wilde daarna verder reageren maar mijn zoontje kwam er tussen. Maar je hebt het antwoord al dat je met een rekbare doek beter niet rug kan dragen. En dat linkje had ik neer gezet zodat je daar je vraag kon stellen. Maar hoeveel wil je uitgeven voor een gewevendoek?

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Na dat filmpje ben ik ook overstag
    binnenkort toch maar een geweven doek scoren!!
    en de bykay alleen nog maar voor heupdragen gebruiken

Deel Deze Pagina