De titel zegt het al, ben op zoek naar een winnie the pooh strand setje. Dus emmer,schepje,zeefjes,vormpjes dat soort dingen. Ik ben blijkbaar niet zo goed in googlen want ik vind op internet niets. Wie o wie kan mij helpen? Alvast hartstikke bedankt!
Bedankt pcootje, vind het heel tof dat je met me mee zoekt. Was erg blij en wilde hem bestellen,tot ik in de gaten had dat het 8-10 dagen duurt voor het binnen is. Ga er van uit dat dit werkdagen zijn en ik heb het strandsetje volgend weekend nodig. Heeft iemand anders nog een idee?
leuk zo'n speurtocht.... dit kwam ik nog tegen: Nijntje strandset en winnie the pooh - Te koop | Tweedehands.nl
Ja dat probleem heb ik dus ookcars,spiderman,hello kitty allemaal te vinden, maar geen winnie the pooh.
Ben blij dat ik je er mee kan amuseren het frustreerd mij alleen maar hahahaha. Bedankt voor de link, deze had ik ook al gezien. Zoek het alleen nieuw omdat het om een verjaardags cadeautje gaat Wie o wie heeft de gouden tip?
Dank je wel Solana Alleen is ook hier weer het probleem dat ze er in theorie 2 weken over kunnen doen voor het bezorgd wordt en ik heb het volgende weekend nodig Weet dat het ook niet heel gek is om dit termijn aan te houden aangezien ik een voedingskussen besteld heb tijdens mn zwangerschap en dat duurde ook best lang voor hij er was. We speuren weer verder Lastig he?Je zou toch denken dat winnie the pooh zo te vinden is....maar niets is minder waar
Misschien kun je baby-walz even bellen en vragen of het ook eerder bezorgd kan worden? Denk dat Winnie the Pooh een beetje 'uit' is en je het daarom lastig kunt krijgen.
Goed idee! Heb dus ook gelijk even gebeld, maar krijg het standaard antwoord: Sorry mevrouw de levertijd duur gemiddeld 10 werkdagen Vroeg nog of het misschien eerder kon, maar die garantie kon ze mij niet geven. Dus we zoeken maar weer verder pfffff
Nee ben ik nog niets geweest, ben mindervalide en de stad is voor mij zelf niet te doen. Dus moet wachten tot iemand met me mee kan. Maar was nog wel van plan om daar te gaan kijken! Het makkelijkst was geweest als ik online kon shoppen,maar dat zit er denk ik niet in.
welnee joh! Tis gewoon zo´n baggerzomer dat er niks op voorraad is! Ik bedoel, wie gaat er nu in juli naar het strand? Geldt die code geel nog?
http://www.trendsandvision.nl/emmer-winnie-the-pooh.html\ sale, korting, uitverkoop, de leukste producten voor een lage prijs Zijn alleen dan meer tuinsetjes.. maar is in ieder geval iets.. Kruidvat heeft ze ook gehad. Emmerset Winnie The Pooh met Gieter - Emmertjes Die laatste link zegt dat ze binnen 3 a 4 werkdagen leveren!
Super! Hartstikke bedankt hiervoor. Wordt alleen niet wijs uit hoe ik bij de laatste link hem moet bestellen?!? Zal wel weer met mn neus kijken hoor En ja die tuinsetjes zijn ook heel schattig, maar kindje wordt 1 jaar (en heeft een zandbak van opa en oma gekregen), dus denk dat ze daar nog een beetje te klein voor is, of niet? Maar die laatste link ga ik mn hoop op vestigen En kruidvat zit hier dichtbij dus daar kan ik zelf nog even gaan kijken
Ben net de stad in geweest met mn partner en kindje en heb gekeken bij de blokker,de zeeman, de intertoys en de trekpleister. Nergens te vinden en overal vinden ze het ook eigenlijk gek dat het bij de ander niet te vinden is. Wordt er langzamerhand wel moedeloos van hoor!
Ook net gebeld met bart smit en de wibra, maar ook daar hebben ze geen strandsetje van winnie the pooh Dus ik ben echt bang dat het niet gaat lukken pfffff.
Mis dat ie hier tussen staat, net gekeken maar krijg lamme vingers hihi. Staat heel veel van winni op.winnie strandset pooh - p2