Hallo allemaal Ben al flink aan het zoeken geweest op internet en bij tnt maar daar kom ik er niet uit.heeft iemand van jullie enig idee wat het kost om een dvd en cd in 1 pakketje te versturen binnen nederland? Groetjes Bianca
6,75 euro als het een pakket is. Je kunt het ook als brievenpost versturen en ik denk dat je dan ongeveer op 2,76 a 3 euro komt. Via DHL is het ongeveer 4,50 als pakket. Pakket is veiliger ( in verband met het kunnen volgen van de zending )
Als het door de brievenbus kan: TNT Post | Hoeveel postzegels moeten erop? - Vind hier het juiste tarief
Ik zou de cd en dvd even wegen op een keukenweegschaal. En dan kun je op bovenstaande site zien hoeveel postzegels erop moeten.
als het door de brievenbus kan kost het je maar 2,20... kan je in zo'n bubbeltjes enveloppe stoppen....
gewoon even laten wegen. denk niet dat het zoveel is hoor. als het gewoon in een bubbeltjes envelop zit.
k heb nu een dvd die ik wil versturen dat kan toch ook iin bruin papier?? Kost het verzenden ong 2.20?? Heb geneens een keuken weegschaal namelijk
wrom laat je het niet even versturen via postkantoor, hun wegen het daar en je pint het bedrag gewoon.Net zo makkelijk