Ik was het zat en wilde wat kilo's kwijt. Mijn man wilde ook afvallen dus zijn we samen gestart. Bij mij is het voornamelijk het snoepen waardoor de kilo's eraan komen (of in dit geval er niet allemaal af gingen na de geboorte van Julia). Soms best wel lastig. We mogen af en toe wat lekkers hebben. Ik merk dat ik minder zin heb om te snoepen. Als ik wat lekkers mag bedenk ik wel dat het iets met zijn wat ik een 10 geef. Moet het echt heel lekker vinden. Deze gedachte helpt me heel goed. Ondertussen is mijn man 11 kilo kwijt en ik 12 kilo. Nog 2 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht wat ik niet meer verwacht had dat ik die ooit nog zou halen. Zo fijn die complimenten. Kijken ze me aan: goh volgens mij ben je afgevallen. En dan niet een klein beetje ook
Goed bezig meid! je kan alles als je wilt, gewoon jezelf goed erachter zetten! wat is je gewicht nu? en wat wordt je volgende stap?
wat goed zeg! Ik wou dat het mij lukte, maar het wil op de een of andere manier niet. Kan de motivatie nog niet vinden...
Ik mag je een handje schudden denk ik, hier precies hetzelfde. Nu wel heel hard sporten, 3x per week, maar al dat lekkere eten hè
Woooow wat goed zeg. Ik wil ook graag 10 kilo afvallen. Er is alleen 1 probleem. Man weegt 59 kilo bij 1.83m en zit aan de speciale drankjes om AAN te komen. Ik weeg 79 bij 1.73m en wil juist afvallen. Maar het lukt niet echt omdat mijn man juist dingen moet eten om wat aan te komen en altijd apart eten lukt ook niet altijd omdat ik echt heel erg druk ben met werk en hij dus kookt (hij is thuis). Zucht...het is niet eerlijk verdeeld.
ja precies , ik ga vanaf morgen ook sporten, ik heb mijn skeelers van de garage gehaald en schoongemaakt, vanaf morgen ga ik dagelijks een rondje skeeleren, hopelijk lukt het daarmee wel om af te vallen