blijven liggen na de seks

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door raymoont, 17 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raymoont

raymoont Actief lid

17 jan 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    hallo meiden ik heb een vraagje miss is er al een onderwerp hoor.

blijven jullie ook liggen na de seks of gaan jullie gelijk na de w.c

ik blijf wel liggen alleen weet niet hoe snel de visjes na boven zwemmen hoe lang zou je moeten blijven liggen,

groetjes

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik bleef liggen, maar dat deed ik altijd al.
    Want ik heb altijd noodle benen na de seks.
    Maar ik ben er wel mee de eerste ronde zwanger geraakte van mijn eerste. Dus wie weet?
    Je leest er tegenstrijdige dingen over maar het is niet echt een big deal om even te blijven liggen, dus waarom niet? :)

3. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
  4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Hihi leuk onderwerp. Wij laten hem er zelfs altijd nog een paar minuten inzitten (als we zwanger willen worden dan). Dus we blijven allebei liggen :) Ik ben redelijk snel zwanger, wie weet heeft dat er mee te maken. Alle beetjes helpen, toch?

5. Joyskuh

Joyskuh Actief lid

9 mei 2011
    448
    0
    0
    limburg
    Blijven liggen en probeer eens te zorgen dat je na hem klaar komt...ik wou het ook niet geloven dus geprobeerd in ronde 10 en ja hoor meteen zwanger.
    Door de zuigkracht van je baarmoeder zuigt het de celletjes de juiste richting op

Succes

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Dit doen wij al maanden...zonder succes.

7. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk, dit onderwerp! Mijn vriend moest er echt om lachen toen ik bleef liggen met opgetrokken benen ;)
    Normaal ga ik namelijk snel naar de wc, maar nu dus niet. Ik vroeg me idd ook wel af hoelang ik zo moest blijven liggen.... :p

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hmm ik deed het ook hoor :p

Maar weet je wat het is.. Denk eigenlijk echt dt het onzin is..

Ik bedoel als je eitje niet bevrucht word.. Was er elaas genoeg gewoon geen sterk zaadje....
    Die dingen vinden nl echt hun weg wel(mensen die staand zwanger worden e.d..het blijven liggen heeft er dus eigenlijk niks mee te maken..
    Het zaadje moet gewoon sterk genoe zijn...

Maarja ondanks dt ik dit weet haha deed ik het toch altijd.. Want STEL... Gek werd ik soms van mezelf haha

9. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sam20: ik weet niet of het wel of geen verschil maakt, maar wat je zegt idd "stel dat"... ;)
    Veel waarvan ik denk dat 't misschien een klein beetje verschil zou kunnen maken, doe ik dan toch maar ;)

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik ben zwanger geraakt onder de douche :)

Dus ja ik vind het onzin blijven liggen, maar je moet doen waarbij JIJ je prettig voelt.

Ik lees nu wel vaak dat er bij meiden in de mmm die net iui hebben gehad 10 mmin moeten blijven liggen met de billen een beetje omhoog

11. iellie

iellie Niet meer actief

Er zijn vast vrouwen die staand zwanger worden en het maakt inderdaad uit of het sterk zaad is. Maar stel dat je niet het geluk hebt dat je snel zwanger ebnt en dat je vriedn niet heeel sterk zaad heeft. Wie weet ehlpt eht blijven liggen dan wel. En waarom dan niet doen, als het enigszins verchil kan maken. Misschien is het het laatste 'duwtje in de rug' die de zaadcellen nopdig hebben. :D Ik doe het ook, nog zonder resultaat, maar ach... er komt een dag waarop het geholpen heeft :D

12. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Ik bleef ook altijd liggen.
    De keer dat ik dit niet deed en ook nog bovenop zat en maar 1 keer die maand gedaan hadden was ik zwanger. haha

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik blijf meestal wel liggen, gewoon omdat ik dan te lui ben om op te staan hihi

14. aukje1980

aukje1980 Lid

14 nov 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik geloof er niet in, het blijven liggen/ kont omhoog etc..
    we hebben in 2 jaar vanalles geprobeerd maar zonder succes, toen op vakantie huppakee raak. dus we gaan dit jaar maar weer eens op vakantie :)

Deel Deze Pagina