Zo ik ben er uit!.... ik heb namelijk al weken stront in mn ogen lijkt wel.... Ht informatieplatform voor gezondheid Wie van jullie heeft dit ook wel eens gehad??? Ja, vertel maar... als je durft...het is niet erg Maaruh... ik stoor me er mateloos aan en wil het wég, wég, wég!! Is er een andere oplossing dan mijn uber-charmante huisarts het open te laten snijden?????????
ik heb dit ook regelmatig, mijn manier om van de pijn af te komen is even met je nagel erlangs gaan. Dan krab je m weg zeg maar. Kan wat gevoelig zijn maar als ie weg is ben je echt opgelucht. Maar uhh moest wel lachen om je topictitel hihi Liefs
Sorry hoor maar ik lig hier helemaal in een deuk om je titel.. Geen ervaring mee dus ik kan je niet helpen. sterkte ermee
ja heb er geregeld last van gehad, maar nu niet meer, wat ik altijd deed paar keer per dag met lauw warm water schoonmaken, er zo min mogelijk verder aan zitten (hoe moeilijk ook met jeuk) na een aantal dagen ging het weg
Hahaha! Tja... hoe formuleer ik zoiets anders dan? Ik merkte dat hij de eerste dagen jeukte... daarna geen last meer van gehad. Maar oh... het ziet er niet uit! Niet dat het een joekel is ofzo hoor maar volgens mij ziet iedereen hem als ik geen make-up op heb. Oftewel... iedereen ziet het, maar durft niets te zeggen... net zoals ik gewoon hélemaal grijs aan het worden ben in mijn uitgroei... ook daar (durft) niemand wat van te zeggen
hmm als ik het heb doet het altijd pijn, weet dan niet of dit hetzelfde is. Maar uhh over je topctitel. Zou eerlijk gezegd ook niet weten hoe je het anders moet zeggen. Dacht eerlijk gezegd toen ik het las dat je iets niet zag terwijl het onder je neus lag. Als in de uitspraak, heb je stront in je ogen. Liefs
stront in je ogen...pff dat is wel irri wat wil helpen is kokend water af laten koelen en het meerder malen per dag schoon maken met een watje....
Oke niet het meest charmante, heb het ook gehad, pakte me naaikoffer, ontsmette me naaldje met sterilon, en prik. Oja daarna kwam ..... F*&k,g&dver, ter*ng enzvoort Maaruhmm ben er vanaf.
yep - 1 keer last van gehad, en heb het weg laten halen bij het OMC in Haarlem. maar bij mij zat het strontje "diep" en ze hebben een kleine incisie gemaakt aan de binnenkant van mijn ooglid. Taai talg noemde ze het ... Dit is zeker een jaar of 5 geleden en hoewel ze zeiden dat het terug kon komen, is het tot op heden niet gebeurd
Ik heb het ook wel eens. Een grootmoeders trucje is schoonmaken met ijswater van sneeuw gevallen in maart. Mijn moeder gelooft hier heilig in dus als het eens sneeuwt in maart bewaart ze dit in een flesje. Fabel of waarheid, ik weet het niet maar het heeft me nog nooit verkeerrd gedaan. Maar, van mij hoeft het n ook niet meer te gaan sneeuwen
ik heb het ook wel is gehad. het is erg vervelend en pijnlijk. helaas kan het ook snel terugkomen. bij mij hielpen wattenstaafjes met warm water goed. en ik heb er ook wel is een zalfje voor gekregen van de huisarts dan ging het proces sneller.
O heet dat zo, ik had vorige week nog een stront in mijn oog. Heb het weg geduwd en toen kwam er een wit sliertje uit en weg was de pijn.
het heet strontje en als het uitgroeid tot taai talg is dat een chalazion Ik weet dta omdat ik er al een paar keer voor naar het oogziekenhuis ben geweest en het dus operatief verwijderd is. Het verwijderen ansich doet geen zeer. Alleen de verdoving. Als het nog heel klein is kan je het beste met een warme compressor zitten. Dus heet afgekookt water en dat een paar keer per dag op je oog zetten.. ( wel een beetje afgekoeld he ) Wat anders ook wel helpt is een theezakje met camille. Mocht het al in verdere stadium zijn je ooglid schoonhouden met een wattenstaafje met een beetje babyshampoo. Prikt een beetje maar zorg ervoor dat het niet in je ogen komt! Dan valt het wel mee Als hij echt groter word gewoon even naar de Ha gaan en die stuurt je door.. Weghalen hoor. Kan geen kwaad maar ik weet van mijzelf dat het gewoo in de weg gaat zitten. En bij mij zijn ze uitgegroeid tot megajoekels!!