hoi dames, Ik heb nu een maxi cosi mura in het paars/geel, nou wil ik een andere kleur reiswieg en stoel maar je kunt een reiswieg dus wel los kopen, maar een stoel (buggyzitje) dus niet! weet iemand waarom niet? vind het namelijk zonde om een hele nieuwe kinderwagen te kopen..
ja dit wilde ik dus eigenlijk ook doen ik heb een lime groene buggy inzit wilde nu een rode of blauwe. dus ik email gestuurd naar de winkel zelf... lukte niet moest ik ook de hele wagen kopen. en toen zelf daarheen een email naar de fabrikant ook dit ging niet :S wel heel raar vind ik zelf... maar ja voor fabrikant weer beter misschien.. misschien kan je deze verkopen en van dat geld + beetje bij leggen een nieuwe wagen kopen?
echt raar hoor.. een reiswieg kan wel, maar de stoel niet.. ja ik weet het niet, vind het zo zonde.. en daarbij weet ik nu al de reacties van mijn familie.. heb de wagen van mijn moeder..
amfy welke prenetal dat dan? aangezien ik daar ben heen gegaan toen... en dat was niet mogelijk om de buggy in zit los te komen :S