Vaste telefonie

Discussion in 'De lounge' started by Flensje1979, Jun 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flensje1979

Flensje1979 Actief lid

Aug 31, 2010
    130
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben wat info aan het verzamelen omdat ik vaste telefonie wil. Ik heb wel 1 must en dat is dat ik gratis wil bellen naar alle vaste nummers in Nederland.
    Ik heb al internet en tv bij Ziggo. Zag net dat ik per maand niet veel kwijt zou zijn bij online. Voor internet en bellen. Heeft iemand ervaring met online?

En ook vraag ik me af of iemand ervaring heeft met digitelevisie.nl. Die zou ik dan eventueel kunnen kiezen als optie voor digitaal televisie.

2. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik had ooit KPN vaste telefonie, beviel me uitstekend... Kon inderdaad gratis bellen naar vaste nr's. Nu ik ben samen gaan wonen hebben we Ziggo alleen geen vaste telefonielijn meer dus wellicht als we deze gaan aanvragen in het nieuwe huis word het ook ziggo... Vind het wel fijn om overzicht te houden over alle rekeningen en zal dan liever 10 euro meer betalen en precies weten hoe of wat dan de kluts kwijt raken over alle verschillende rekeningen...

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wij hebben alles in één van ziggo, dus ook telefonie. We kunnen niet gratis bellen naar vaste nr's maar we bellen wel gratis naar andere vaste nr's die ook van ziggo zijn. Bel eigenlijk alleen mn moeder met dat ding, voor de rest gebruiken we onze mobiel maar t bevalt op zich wel goed..

4. mila2008

mila2008 Bekend lid

Jun 12, 2009
    628
    0
    0
    ziggo heeft mogenlijkheid vollop bellen altijd dan kun je onbeperkt bellen naar alle vaste nrs in nederland. Dat kost 10 euro Maar bijna niemand komt aan 10 euro want naar andere ziggo nrs is al gratis en anders is vast naar vast nog geen cent ofzoiets per minuut. Wat duur is is van vast naar mobiel. daar kun je beter je mobiel voor pakken

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb een alles in 1 pakket (tv, internet en bellen) via UPC. Bevalt behoorlijk goed. Het was een stuk goedkoper dan wat we daarvoor hadden. Bellen naar alle vaste nummers in NL zit er bij in.
    Weinig storingen en als er wat is, helpen ze je vrij vlot. Echt, ze hebben aardig wat verbeterd aan hun klantenservice.

Enige puntje is dat het bereik in ons huis niet fantastisch is; de tv is te ver weg van de meterkast en daardoor kunnen we niet alle functies gebruiken. Da's wel jammer, want nu hebben we geen on demand. Voor de rest prima beeldkwaliteit. Moeten nog eens kijken of we geen versterker kunnen installeren.

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Hier al jaren telefoon en internet via Tele2. Ondanks dat er regelmatig negatieve berichten zijn, hebben wij alleen maar positieve ervaringen. Zelfs onze verhuizing is in één keer goed gegaan.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hier ook upc, bevalt goed.. geen storingen oid.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hier internetplusbellen van kpn.. onbeperkt bellen naar vaste telefoon + 1 van de snelste pakketten internet voor 40 euro per maand

Share This Page