Waarborgfonds kan je geen aanspraak op maken als het voertuig niet door een ander voertuig is aangereden.. Onze auto is dik een half jaar geleden total loss geslagen door een boze zwager (die uiteraard gewoon heeft ontkend) en konden ook niets met het waarborgfonds.. gelukkig waren wij all risk, anders konden we fluiten naar geld..
Het meis,wat klote zeg.. Ik kan er echt niet tegen als iemand anders aan je spullen zit hemga er gewoon voor werken!! De motor van mijn vriend hebben ze 3 jaar geleden in Valkenburg gestolen,vrienden konden ons toen komen ophalen op het politiebureau! Maanden later kregen we bericht dat hij in een loods met meerdere gestolen motors gevonden was,wij hadden het geluk dat ze die van ons nog niet verbouwd hadden dus via het frame nummer de eigenaar konden vinden....de meeste bikes waren wel verbouwd dmv het weg vijlen van het frame nummer! Hij had flinke schade van het slot openbreken,onze destijds nieuwe helmen lagen ook aan een ander slot vast dus die waren ook weg... Gelukkig is de motor van mijn vriend (Harley) getaxeerd dus konden we de schade herstellen,maar echt balen blijft het hoor,het idee dat iemand anders met zijn poten aan deze motor heeft gezeten!
Meiden, Bedankt voor jullie reacties! Ga voor de zekerheid maar naar de verzekering bellen, niet geschoten is altijd mis....