Aan de veter van deze motoriek kubus zit een houten kraaltje, deze is bij ons in no-time losgeraakt en lag los in de box van mijn dochter. Grote schrik alom, want het is een heel akelig formaat!! Aan de andere zijde van de veter zit een kokertje, toen ik daar rustig aan trok liet ook deze los. Ik heb de webwinkel op de hoogte gebracht en bij hen is het direct uit het assortiment gehaald en ze zeggen de leverancier op de hoogte te hebben gebracht. Helaas zie ik nog wel andere webwinkels die deze motoriek kubus verkopen..
Hoi Bureau, dat zou inderdaad niet moeten gebeuren met kinderspeelgoed. Gelukkig heb je het op tijd ontdekt. Goed ook om te lezen dat de webwinkel het speelgoed meteen uit het assortiment heeft verwijderd. Weet je het merk van de motoriek kubus? Als er andere ouders zijn met dezelfde ervaring met deze houten kubus, horen we het graag. Dan kunnen we het aankaarten bij de NVWA (mocht de leverancier het probleem zelf al niet hebben opgelost). Groet, Angela VeiligheidNL
Ik kan helaas niet vinden wat het merk ervan is. Ik lees wel op deze website dat er bij iemand anders een ander (klein) onderdeel is losgelaten: Houten Motoriek Spiraal Kubus online kopen | Lobbes.nl Bij ons is (naast de kraal en het kokertje) ook een figuurtje losgelaten, die op de foto van de link aan de rechterkant te zien is. Dat vond ik al wat minder maar dat was niet zo'n akelig formaat als het kraaltje.