Even een time out

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Het is vakantie en dat vind ik ondanks de gezelligheid ook wel pittig met jip en Janneke thuis.
    Nu heb ik ze net naar boven gestuurd omdat ik even alleen wilde zijn,nu zijn ze dus al een halfuur boven en ik zit achter m'n telefoon:)

Doen jullie dat ook weleens?

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Zeker weten! Met Luca nog niet natuurlijk maar er lopen er hier nog 3 rond. Ja ze moeten zich zelf ook af en toe vermaken! Even rust :D

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zet ze wel aan het knutselen inderdaad...kan ik zelf even rustig op de bank ploffen...:D

Ik vind dat heel gewoon om de kids gewoon lekker te laten spelen en niet steeds bij mama om te laten hangen.

Gelukkig zijn die van mij altijd lekker druk in de weer...met elkaar of zonder

Vanochtend zijn we naar Ballorig geweest dus ze zijn nu even een uurtje tv aan het kijken.

We gaan zo wel weer even weg...fietsen.

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    natuurlijk.. anders draai ik door :)

5. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik stuur de oudste en haar vriendinnetje (die hier 5 dagen in de week is onderhand..) gerust een uur naar buiten. Even bijkomen :)

6. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Tuurlijk wil ze echt niet continu om mij heen hebben hoor. En ik stuur ze ook uit elkaar. Dus niet continu zussen samen. Een naar boven en ander in de achtertuin bijv.

Ik ben geen animatie team hoor. Ik lees met hun en knutsel met hun maar niet uren hoor. Kind hoort zichzelf te vermaken. Gelukkig wonen hier veel kindjes in de straat.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee. Hier begint mamatijd om 19.00 uur, dan gaan ze naar de bedstee! :D

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hier alleen nog als ze slapen met de oudste word het wel steeds beter maar die roept vaak nog 100x mama jij moet helpen ofzo.

Maarja om 20.00 plof ik lekker op de bank of de sportschool dan is het mijn tijd hihi

9. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ja hoor. Als de jongste smiddags op bed ligt gaat de oudste in mijn bed 2 afleveringen van Dora kijken. Soms valt ze in slaap en dat is helemaal lekker :D

10. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Die van mij (3) zit nu al een uur in een stoel met van die ouderwetse luistersprookjes met een bandje en een boek: Ideaal! Kan ik ff relaxen met zp op de bank met mijn dikke buik :p.

11. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nou ik stuur ze nooit naar boven... wel dat ik zeg effe naar de speelkamer ( maar is naast de woonkamer en meestal maar 5 minuten komen ze toch weer terug haha) ik heb er drie en vind het ook pittig hoor soms maar denk altijd maar zo.... 7 uur is het bedtijd

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Die van mij hangen wel heel de dag om me heen,of ze maken ruzie :D

Word er nu wel kriegel van hoor de hele dag dat gezeur...bleh

(Sorrie even klagen)

;)

13. Samama

Samama Niet meer actief

Mijn dochter is óf buiten aan het spelen, of ze vermaakt zichzelf.
    Die plakt echt nooit om me heen, hoef ik ook nooit bezig te houden of te vermaken.

Ik vind het dan wel leuk om af en toe wat met haar te doen, maar het is geen moeten. Kan rustig op mijn gemak mijn huishouden en andere dingen doen gedurende de dag.

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn mannetje zit heerlijk tegen mij aan Cars te kijken.
    Buiten miezert het en we hebben net biscuitjes met chocopasta gegeten en thee gedronken.
    Zal zijn gezelligheid nog missen als hij straks naar school gaat!

15. Koon

Koon Niet meer actief

Dat klinkt lekker knus :)

Wij hebben net een banaantje gegeten op de bank, dat was ook heerlijk haha.

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Oh hemel ik voelde me al schuldig dat ik blij was dat dochter lekker buiten speelde en zoon sliep.
    Dochter is bijna 10 en vind t soms nodig om helemaal aan me te plakken en zwaar kleefaan uit te hangen

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ja hoor hier soms ook zo. Pfffff soms duren de dagen best lang als zij hun dag niet hebben en al helemaal in de vakantie!
    Heus ik heb hele lieve kinderen die zich ook prima kunnen vermaken maar soms heb ik gewoon even een half uurtje voor mezelf nodig na een halve dag politie agent gespeeld te hebben.
    Dus ja ik stuur ze ook wel eens ieder naar hun eigen kamer, geloof me is heus geen straf ze hebben heel hun kamer vol speelgoed staan dus ze kunnen vooruit..... ;) sterkte! ;)

18. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik jaag de oudste ook wel eens naar zijn kamer hoor, daar staat zijn lego en houten trein. Moppert meneer wel maar vervolgens vermaakt ie zich daar een hele tijd. Of net als vanmiddag naar buiten met een buurmeisje, dan heb ik even mijn handen vrij voor opruimen en de jongste.

19. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik zet de oudste vaak even een uurtje achter de pc op woensdagmiddag wanneer de jongste slaapt. Dan kan ik ondertussen even heerlijk een opgenomen serie kijken op tv en hij kan even bijkomen van school dmv filmpjes kijken. Niks mis mee hoor!!

20. ecl

ecl Niet meer actief

Oho wat een ontaarde moeders hier:p:D

Oké zal het maar bekennen ik ben er ook 1...... Geniet er soms namelijk echt van als mijn dochter haar middagslaapje heeft. Kan er soms ook echt naar uit kijken.....heerlijk de rust en me time!
    En dan wordt mijn bekentenis nog erger....vaak als ze dan eindelijk slaapt ' het lang naar uitgekeken moment', dan mis ik haar voetstapjes, haar gebrabbel, haar gelach en de knuffels die ze me steeds komt geven.....:)

:D

Deel Deze Pagina