WOEIIIII!!! Hier ben ik zooooo zwaar aan toe! Laat het zonnetje, de lammetjes, de veulentjes, de kuikentjes en de bloemetjes maar komen! Lekker ijsjes eten, wat drinken op het terras, lange wandelingen maken... Heeeeerlijk!
Dit is genieten! van mij mag het zonnetje elke dag zo schijnen! Lekker naar buiten en er van genieten..
heerlijk!!...Deze week m'n balkon helemaal klaar maken, flink schrobben, leuke bakken halen met bloemen, tuinstelletje uit de kelder laten komen...Ik heb er zin in!!!!
Eindelijk! Nu graag nog een beetje warmer.. De hele dag lekker zonnetje.. En alles en iedereen wat vrolijker!
haha wilde dit topic ook al openen! lekker he! en zo te zien word het deze week ook lenteweer. Eindelijk weer meer naar buiten en ook met Emma lekker fietsen, naar de speeltuin, ijsjes eten, terrasje pakken JIPPIE A JEE!!!!!!!!!
Lente en het zonnetje schijnt! Nu inderdaad de temperatuur is omhoog, en ik ben helemaal happy! Ben er ook inderdaad aan toe na een winter als deze blegh, wil lekker de deuren open de ramen open, Angela loopt ook al een tijdje te zeuren dat ze lekker in de tuin wil spelen, Dus kom maar op met de lente en de zomer
Ja heerlijk!! Ik was vroeger een winter mens Nou nu niet meer!! Laat het maar weer heerlijk warm worden. Net zoals gister. Wat een heerlijke dag. De hele middag lekker gefietst. Bekijk bijlage 138877
Eindelijk. Heerlijk. Straks even plantjes halen voor de tuin. Dan ziet dat er ook een stuk vrolijker uit.
Héérlijk! Wordt hier gewoon helemaal blij wakker van. Ga graag naar buiten straks!! En nu zit ik lekker in mijn woonkamer bij het raam *in de zon* te genieten van een bakje koffie... hmmm....
De lente is hier op het moment nog ver te zoeken. Hoe heerlijk het afgelopen weekend was, hoe grauw en vooral koud het nu is... Ik wil naar buiten in de zon! Lachen om mijn kleine meid die kennismaakt met het gras. De was buiten laten drogen. En vooral hopen dat de koeien weer snel in "onze" achtertuin staan. *klaagmodus uit*
Hihi... we zijn er allemaal aan toe geloof ik Gisteren was het hier ook al heeeeeeeeeeeerlijk weer! Heb lekker de hele middag de achterdeur open gehad en de poezen hebben ook alweer buiten genoten van het zonnetje gisteren Straks even lekker wandelen met de boys, en vanmiddag bloemetjes kopen voor de tuin en de plantenbakken. HEB ER ZIN IN!!!
Ooo wij werden vanochtend wakker met de zon fel in ons gezicht: HEEEEERLIJK! I LOVE IT! Ik heb zoveel zin in de lente en de zomer! Wij hebben vanochtend ook al afgesproken dat we deze week met de tuin bezig gaan. Even alle rotzooi weg brengen (liggen nog oude tegels, een kapotte bench en een oude oven) en daarna nieuwe plantjes halen enzovoort.