Mooi gezegd Wendyenrichard!!! Ik had deze droom al van jongs af aan,en dankzij mijn vriend heb ik hem eindelijk waar kunnen maken...hij gaf me voor de verjaardag 2 proeflessen kado,en daarna ben ik meteen gaan lessen. Half april ben ik begonnen,en 12 juni ben ik geslaagd voor alles....
@pinter ja kan het niet anders zeggen! hier ook... ik had al wat lessen gehad, manlief heeft mij mijn examen kado gedaan ( zat krap) we zijn gaan kijken voor een motor de dag nadat ik geslaagd was... maar kon ik niet kopen.... heeft manlief hem voor mij gekocht :O :O ik zat werkelijk met tranen in mijn ogen daar in de motorzaak haha. Hij had me met een smoes daar naartoe gelokt.... en de eigenaar van de motorzaak zei: staat hij al op jou naam???? kijk mijn vriend aan.. tranen met tuiten!!! heb hem nu nogsteeds, wil hem verkopen omdat ik te weinig rij.. maar de herinnering aan de dag dat we mijn motor gingen halen zitten nog zo vers in t geheugen... dat ik hem eigenlijk niet weg kan doen...
ik heb mn rijbewijs stiekum gehaald.. omdat ik geen zin had dat iedereen steeds ging vragen hoe het ging.. toen ik mn pa een proefles kado deed.. heeft mn instructeur zich verlult.. door te zeggen dat ik al heel ver was en het super goed deed.. mn pa geloofde het eerst niet, omdat ik op de zware klasse aan t lessen was.. en hij zoiets had van.. mijn dochter op een zware motor ?? whahaha.. wel lollig.. maar hij was zo trots als een aap mn moeder dacht dat ik het theorie certificaatje zelf had gemaakt op de pc whahaha.. die geloofde het pas toen ik met het roze papiertje thuis kwam
nou ja zeg,het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees nu. Mijn vriend heeft de lessen ook betaald voor mij,die heb ik nu gelukkig terug kunnen betalen. Een motor kopen was een drooom,maar wist al dat dit niet zou lukken,zat erg krap met geld. Een vriend van ons heeft een Harley zaak,en daar stond deze motor te koop,we waren een keer daar en toen zag ik hem staan......smoorverliefd was ik. Zelf ben ik maar 1.63,dus deze bike was geschikt voor mij,alleen niet te betalen,dus helaas.. Een dag voor mijn examen moest ik van Pinterman op marktplaats kijken,daar zou deze bike staan,en ik zou kunnen bieden zei hij...jeah sure,ik wist was de prijs ongeveer was dus zei dat het niks uithaalde. Toch moest ik van pinterman kijken,nou,ik klikte op deze Harley toen ik hem gevonden had,en zie ineens staan ' VERKOCHT AAN PEETJE'....echt waar,de tranen rolde over mijn wangen...dezelfde avond werdt hij al gebracht,en de dag erop was mijn examen,dus had een goede reden om mijn best te doen want thuis in de garage stond een super gave bike te wachten!!!
hahaaa,wat stoer van je zeg! Hoe zit dat eigenlijk met een zware of lichte motor?? Ik heb hier niks van meegekregen met lessen,heeft dat met je leeftijd te maken?? Ik heb wel tegen niemand gezegd wanneer mijn laatste examen was,dit wilde ik echt voor mezelf houden...koste me wel moeite hoor. Lachen dat je moeder dacht dat je het zelf op de computer gemaakt had...
whahaha wat zijn motormannen toch lief he Ik had mijn rijbewijs op donderdag opgehaald.. en op vrijdag gingen we de motor halen zucht... als ik eraan terug denk! hij had de smoes: ik moet wat afgeven bij collega's in hardewijk ( daar vlakbij) dus ik met zware rugzak achterop de R1 hahaha. Blijkt achteraf onzin te zijn geweest. Was ook niet nodig geweest aangezien hij er een donker kuipruitje had besteld en gewoon kon zeggen dat we die op gingen halen. ik zei nog met een pruillipje... maar dan zie ik die motor staan.. denk dat ik niet mee naar binnen ga... whahaha achteraf onwijs om kunnen lachen.. heb nog een foto van de bewuste tranen ergens.. ( niet erg charmand want mijn nieuwe motorjas zat nog veels te strak hahaha)
whaha idd een leuk verhaal!!! zware motor mag je pas rijden vanaf je 21ste... dat is ook de reden dat ik op mijn 19de ff gestopt ben met lessen want ik wou zwaar rijden
Ook in ben in het bezit van een motorrijbewijs!! Vind het heerlijk om te rijden! (honda fireblade 900cc) Leuk te lezen dat er meer motormama's zijn
welkom,we kunnen bijna een tourtocht gaan organiseren... Mijn motor staat nog binnen(jaja,in de woonkamer),als het goed is krijgen we dit weekend meer ruimt in de garage en dan kan hij daar heen verhuizen.....dus dan kan ik eindelijk weer gaan rijden!!
ohh lekker!!! ja lijkt me super leuk! Het mooie weer komt er weer aan! Zijn jullie ook lid van motorbabes ?
Hier ook een enorme liefhebber van motors, ben dik anderhalf jaar terug begonnen met lessen, toen woonde ik nog thuis. Toen toch maar besloten om te stoppen met lessen en het geld te sparen voor te gaan samenwonen. Nu nog altijd geen motorrijbewijs, maar ik kan ook geen motor kopen als ik het wel zou hebben. Vriend is in het bezit van een honda cbr600 maar is aan het kijken voor iets anders. Heeft hiervoor een fireblade 900 gehad, helaas een ongeluk mee gehad. Nu het weer beter wordt kriebelt het mij ontzettend (ik ging wel altijd achterop), maar nu moet ik dus wachten tot volgende zomer, deze zomer lig ik te puffen
Hier nog een motorvrouw Ik heb mijn rijbewijs vorig jaar maart gehaald, nadat mijn verkeersdeelname-examen al 3 keer was afgelast door de sneeuwval. Ik heb een Suziki GS 500E, maar die doet een beetje vaag op dit moment. Bovendien kan ik op dit moment niet rijden ivm BI, dus dat is wel balen
foto van de motor die ik heb, dit is niet de mijne, maar ik heb wel dezelfde en zoiets, alleen die van mij ligt nog uit elkaar http://www.promotor.nl/wp-content/uploads/2011/02/Kawasaki_Z650.jpg en de kawasaki van mijn vriend met zijspan, er zit nu een zelfde soortzijspan eraan vast. http://94.100.125.27/49150001-49200000/49194201-49194300/49194275_5_NX3N.jpeg
Hier nog eentje! We hebben hier thuis een honda shadow, suzuki virago 970 en een ural zijspan en ik zelf heb een w kever trike, ik wou dit jaar beginnen met lessen maar tja, er kwam iets tussen hihihhi. Volgend jaar als de kleine er is ga ik zeker weer beginnen! Vriend en ik zitten al bijna 2 jaar bij MVC L.E.O waar we allemaal motor gek zijn en waar vrouwen en mannen rijden, een lekker gezellig clubje