Motormeiden/dames

Discussie in 'De lounge' gestart door Mariska121, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    @miekje, goed zo en nu nog even slagen ;) en vroemmm!
     
  2. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heey wat gezellig hier!

    Ik heb een CBR 600F en mijn vriend een Fireblade. We gaan ze misschien verkopen om er een 600 RR voor terug te kopen aangezien samen rijden er toch niet echt in zal zitten de komende tijd. Ik kan op de Blade nl niet met mijn voeten bij de grond :D

    Miekje; gefeliciteerd met je theorie! Nu duimen we op 22 augustus voor je.

    Misschien nog een leuk weetje, mijn vriend en ik hebben elkaar op het motor forum leren kennen ;) Waar motorrijden al niet goed voor is hihi
     
  3. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Lijkt precies op de motor die wij verkocht hebben paar jaar geleden.

    hebben nu helaas geen motor meer! Na mn autorijbewijs wil ik graag mn motor rijbewijs halen!

    Willen graag een honda shadow 1100 VT (nogwat) :D
    Lijkt me zo gaaf om zelf te kunnen rijden!
     
  4. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Gefeliciteerd Mieke! Op naar 22 augustus!
    Ik zit ook bij het motorforum, maar ik heb mn vriend op mn werk leren kennen, dankzij mn motor. Dat was toen een CBR600 Rossi, een hoop bekijks dus. :)
     
  5. Hier nog een motermuis.....in ruste dan zeg maar.

    Ik heb jarenlang een honda shadow gehad, maar die is helaas overleden.
    Graag zou ik wel weer gaan moterrijden maar komt er niet echt van.
     
  6. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Het motorforum.... dat ken ik wel jah! Heb ik ook nog op gezeten, ben niet echt actief meer....

    Maarre heb mn vriend dan wel niet leren kennen op/met/naast/van motorrijden, maar we hebben elkaar wel beter leren kennen door motor te rijden, vaak saampies... (snappen jullie het allemaal nog hihi)
     
  7. Jody79

    Jody79 Fanatiek lid

    19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Leuk man, zoveel motormuizen!
     
  8. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik zal ook voor je duimen.
     
  9. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dank jullie wel voor jullie leuke felicitaties! :D

    En alvast bedankt voor het vele duimen voor de 22ste!
     
  10. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    @miekje... nog een paar weekjes dus.. dan is het al zover.... mag ik vragen bij welke rijschool je lest?
     
  11. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @wendy, ik les bij VBOC Lelystad (er is bij hen maar 1 motor rij-instructeur). Ik woon in Almere, maar ben via een aanbieding van een motorwinkel bij VBOC terecht gekomen. Ik moet nu afrijden in Harderwijk.. Als ik Almere een rijschool had gehad dan had ik in het Gooi moeten afrijden..

    Moet zeggen dat ik erg tevreden ben! Kan ook gewoon op zaterdag lessen, en dat is ivm met mijn werk (24/7) wel erg handig. Dus kan lessen wanneer het past in mijn werkschema.
    En heb in het begin veel alleen gelest, dus dat scheelt! Ben pas vanaf nu met z'n 2en aan t lessen (dus nog maar 1 keer meegemaakt!)..

    Ja nog 1,5 week en dan is het zover! Spannend...
     
  12. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ow die ken ik idd wel... heb zelf ook les gegeven in lelystad-harderwijk...

    Succes in ieder geval!
     
  13. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    he wat grappig dat je hen ook kent! Voor welke rijschool heb jij gewerkt?
    Misschien ken je m'n instructeur dan ook wel, aangezien hij de enige is bij hen voor de motor..
     
  14. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Bij rijschool perspectief heb ik gewerkt, maar das wel een tijdje geleden al... Ze reden toen nog met een volvo geloof ik... motoren weet ik niet... hoe heet je instructeur en hoe ziet hij eruit?
     
  15. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    He grappig, een vriend van mij heeft via perspectief de opleiding tot (auto) instructeur gedaan en heeft dit afgelopen juli gehaald. volgens mij gaat die vriend daar nu ook aan t werk als instructeur..

    Mijn instucteur heet Robert, is vrij lang heeft blond haar. Hij is volgens mij nu 24.. (hij is nu 2 jaar motorinstucteur).
     
  16. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ow... dan denk ik niet dat ik hem ken... is namelijk al 3.5 jaar geleden dat ik daar gewerkt heb.... Hoe heet die vriend van jou dan? (denk ook niet dat ik hem ken)
     
  17. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Die vriend van mij heet Manuel, maar heeft hiervoor in de beveiliging gewerkt hoor. Hij is echt pas net instucteur en volgens mij moet hij eerst nog zijn contract uitdienen bij Fair, voordat hij kan starten bij perspectief..

    En heb geen idee trouwens of mijn instucteur al langer autoles geeft dan de motor, maar ach maakt ook niet uit! Je weet iig waar ik ongeveer rondscheur als ik les heb :D ..
     
  18. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Helaas gezakt vandaag, grrr grrr :( :( :(
    Niet goed genoeg naar links en rechts gekeken... of iig laten zien dat ik keek.. maar goed ik mag in september het weer proberen!
     
  19. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    cool, ik heb dezelfde!
     
  20. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Jammer das balen, volgende keer beter!
    We blijven duimen.
     

Deel Deze Pagina