Heej wat een leuk forum dit! Ik rijd ook al een tijdje motor en probeer zwanger te worden. Mijn man en ik vroegen ons al af hoe dat nou straks verder moet. Leuk om te lezen dat er vrouwen zijn die gewoon door blijven rijden. Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe lang ik nog motor blijf rijden als ik zwanger ben. Ik rij elke dag naar mijn werk (alleen de laatste week niet, wel heeel erg koud!) Oja ik heb een Yamaha Diversion uit '00 Mijn man heeft een Honda CBF 600 uit 2005 waar ik ook af en toe op rijd.
Voor het 'dagelijks' gebruik heb ik een Suzuki V-Strom ook wel bekend als een DL650 Ff een plaatje zoeken...
Jup een zx6 (2001) Ja zeker een mooie kleur, ze is geel, met paars, alleen dat paars zie je alleen als de zon erop schijnt, anders lijkt het zwart. Echt super... *snik* Word aan de ene kant wel een beetje verdrietig als ik erover schrijf hihi, ben echt een motorrijdster, maar op dit moment rij ik geen deuk meer in een pakje boter!
Hey KatjaK, Welkom op dit draadje! Als ik het goed begrijp zijn jullie bezig met zwanger worden? Spannend. Ik lees hier van veel vrouwen dat ze gestopt zijn met motorrijden toen ze zwanger waren. Zelf heb ik doorgereden tot een maand of 7, toen moest ik stoppen van de fysio ivm bekkeninstabiliteit. Ik wilde laatst weer gaan rijden, maar ik heb er nu de puf niet meer voor. Laat je weten hoe het jou vergaat met zwanger worden en motorrijden?
hoihoi, Ik ben ook zwanger! Hiep hoi Ik rijd nog wel gewoon motor hoor, tja moet wel anders ben ik te veel tijd aan reizen kwijt. Alleen de laatste dagen vond ik het té eng met die gladheid, dan ga ik met het ov. mmm, niet veel motorrijdsters hier zeg
Nee hè? Of dr zijn er niet veel of ze posten niet... Tja met die gladheid is het zowieso niet heel verstandig om de weg op te gaan, laat staan met de motor. Voor de rest: lekker blijven rijden! Wat ga je doen als je pak niet meer past? Oh, en natuurlijk heel hartelijk gefeliciteerd met jullie wondertje in je buik!
De mooiste motor, vind ik! (hoezo kawa fan!) Wij hadden er ieder 1. Groen-paars. Super mooi, kan nu nog kwijlen als ik er 1 zie. Helaas nu geen motor meer hier, ja een oldtimer honda, voor woon-werk van man. niet mee te rijden met dat ding. Doet hij nu overigens zelf ook bijna niet meer. Denk als de kids groter zijn, 2de nu op komst, dat er wel weer een motor terug komt. Liefst weer een groen-paars kawasaki zx6r
Ha Indian, welkom hier. Jammer dat je geen Kawa (of ander motor) meer hebt. Ben je opgehouden met rijden vanwege de gezins uitbreiding of om andere redenen? Zoals je leest zijn we best nieuwsgierig naar hoe andere motorrijdende vrouwen de zwangerschap en gezinsuitbreiding ervaren hebben in relatie tot het motorrijden.
Hallo allemaal, Hier ook een zwagnere motorrijdster. VAnaf het begn van m'n zwangerschap heb ik al niet meer gereden. Ik paste al vrij snel niet meer in m'n kleding. Daarbij komt nog dat mijn vriend en mijn familie het niet zo zagen zitten dat ik nog op de motor ging rijden. Van het voorjaar ben ik zeker wel weer van plan te gaan rijden. Baby kan dan wel een dagje/middagej naar opa en oma en gaan paps en mams een stukje toeren. Heb ook al geopperd om de maxi-cosi op de motor te bevestigen maar dat vaond men toch niet zo'n goed idee. Hoe ik het in m'n bol kreeg haha. Groetjes Saskia Ps. ik rijd een Kawasaki GPZ 500s
Tja, die kleding is wel een probleem hè? Zou er markt zijn voor positie motorkleding? Mijn (schoon)familie zag het ook niet zo zitten dat ik nog motor reed, maar daar heb ik me weinig van aan getrokken. Mijn man weet wel beter dan het mij te verbieden Te zien aan je ticker hoef je niet zo lang meer. Nu maar hopen op een mooi voorjaar, kun je idd weer lekker rijden. Same here! Puk naar opa en oma (of papa blijft thuis want die rijdt toch niet zo veel) en mams weer op de motor. Plaatje van je motor?
Misschien is het wel een gat in de markt positikleding voor motorrijdsters. Zal even kijken of ik een fotootje op de site krijg.
Hoi Ik heb een foto van m'n motor(tje) in mijn foto-album staan. Geen idee hoe ik hem in een berichtje krijg. Er staan ook nog een aantal echofoto's bij. Groetjes Saskia
Hier ook een zwangere motorrijdster. Ikzelf rij een Suzuki GS 500 F uit 2004. Toen wij de msikramen hadden, begreep ik van iemand dat motorrijden uit den boze was. Heb ik dus ook al een poosje niet meer gedaan. Motor staat inmiddels weer in de box in plaats van in de tuin. Ben best wel een mooi-weer-rijder hoor Mijn man is afgelopen weekend met zn broertje naar de motorbeurs hier in Groningen geweest, had hem nog gevraagd te kijken naar een motor met zijspan voor over een paar maanden
Hey Mnq, welkom! Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je niet lekker meer op de motor zit als je eerder zwangerschappen zijn mis gegaan. Zie dat je nu 13 weken zwanger bent. Dat gaat goed, lijkt me? Hopen op een lange mooie zomer, kun je na de bevalling weer opstappen! Wij zijn ook nog naar de beurs geweest zaterdag. Lachen: hoog zwanger en in een rolstoel, maar toch op de beurs. Heerlijk om er even tussen uit te zijn en de aandacht op iets anders te focussen.
Haha, heb je vast bekijks getrokken, lijkt me leuk gezicht. Had wel heen gewild, maar die twee mannen met zn tweeen, ach das veel leuker. INderdaad maar hopen op mooi weer strakjes! Ben erg blij met mn brommertje, staat nog veel te weinig kilometers op eigenlijk. Zijn met onze huwelijksreis op de motoren weggeweest, was geweldig, dat zal wel niet meer zo snel gebeuren, denk ik. Vooralsnog lijkt alles goed te gaan, vrijdag weer echo om te kijken hoe de vleesboom zich ontwikkelt.
Hier ook een motorrijder....! Mijn eerste was een Kawa GPZ, toen een Kawa zx6rr en nu een BMW r1200r. Maar ik ben echt een mooi weer rijder, samen met mn mannetje. Lekker naar Italie de bergen in of weekendjes Eifel bijvoorbeeld. Moet wel zeggen dat ik me wel afvraag of ik nog durf als ik zwanger zou zijn. Ik ben wel een rijder die het leuk vindt om steeds weer iets verder te gaan in de bochten...dus dat zou ik dan niet moeten doen.
Hey leuk topic Hier ook een gepassioneerd motorrijdster. Geen mama, maar ik hoop dat dat ooit zal veranderen. Gezien mijn leeftijd is het best spannend allemaal. Ik kan me niet voorstellen dat ik niet meer zal motorrijden als ik zwanger ben. Het is mijn grote passie en volgens mij ben ik een beetje verslaafd. Mijn vriend rijdt ook en we zijn Ducati-gekken. Ik heb zelf een Supersport 750 ie. Heerlijk ding en ik kan niet wachten tot de pekel van de weg is om te gaan rijden. Als we nou al die kindjes bij elkaar bij een oppas zetten en zelf lekker een dagje gaan sturen komend seizoen Hoewel ik eigenlijk hoop dat ik tegen die tijd te dik ben voor mijn motorpak