Motorrijdsters

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuz750, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Ha Desmo en Blij ei, welkom hier!

Tja, wat mij betreft is het bochten werk het leukere werk! En dat kan ook prima tijdens de zwangerschap, vind ik. Ik heb met 40 weken nog gereden... achteraf gezien 2 dagen voordat de bevalling begon!

Ik zal dan ook iets minder op dit draadje te vinden zijn, want onze kleine man is er! Geboren op 4 februari om 09.06 na een zware bevalling.

Ben benieuwd wanneer ik weer op de motor stap... voorlopig taal ik er niet naar.

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Gelfeliciteerd met je kleine mannetje, heerlijk voor je!

Manlief heeft hier vanmorgen de motor even gestart en toen kreeg ik wel de kriebels hoor. Maar toch ... ik sla met liefde een seizoen over voor een klein wondertje in mijn buik ;)

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Op 4-2-2009 is onze dochter Lisanne geboren.
    Een motorrijdster in spe?!

Groetjes een trotse motor-moeder

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Van harte gefeliciteerd. Geniet lekker van je kleine meisje.

5. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Hey wat leuk! Dezelfe datum als onze zoon!

Gefeliciteerd met de kleine motorrijdster ;)

6. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier 1 maar nu met mijn buik niet meer. Mis het echt met het mooie weer nu...

7. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Welkom Harmless,

Niet meer gereden sinds je zwanger bent? Hier straalt nu het zonnetje, dan is niet rijden toch wel een straf hè?

Straks als meneer borst en fles kan combineren dan ga ik weer!

8. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een zxr400 (kawasaki) dus dat is een houding die niet kan met een buik. HIHI daarnaast vond ik het op een gegeven moment niet meer prettig. De eerste keer rijden na de vorige bevalling vond ik best spannend. Hoop dat het volgende keer wat ontspannender gaat.

Wat voor motoren hebben jullie?

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hier nog een motormuis..
    Nou ja, heb mijn rijbewijs maar nog geen eigen motor helaas..Ben wel druk aan t sparen ervoor, maar met een klein mannetje en de daarbij horende kosten lukt dat niet zo goed op t moment...

Rij af en toe mee met mijn man op zijn kawa ninja zx7r..

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Oja...

Gaan jullie ook naar de Superbikes en TT?
    Miekje wel! (ooit nog eens zelluf op een eigen motor...)

11. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Nee, ik ga eigenlijk nooit naar wedstrijden. Welk ging ik altijd naar de feesten rondom de TT heen, maar dat is nu ook lastiger want dat valt samen met de verjaardag van mijn schoonvader.

Wat motor betreft: ik heb een Suzuki DL650 (V-Strom) een Honda CBR600F en een Suzuki GS750 :-D. Overigens zijn alleen de Suzuki's in rijdende staat, de Honda moet eerst opgeknapt worden.

Momenteel rijdt mijn zwager op mijn motor. Volgende week ga ik naar de seizoensopening van de Motorschuur... voor het eerst weer op de motor! Manlief rijdt er in de auto met kind achteraan :).

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Vorig jaar voor t eerst naar de TT geweest, maar was wel luxe hoor. In de viptent van BWM en dan is het heerlijk kijken ;)

Wat ik echt fantastisch vond was de terugreis op de motor...een grote parade lijkt het wel!
    Denk alleen dat ik dit jaar niet ga, best een lange rit dan.

Wat een heerlijk weer is het toch!

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    :confused: zow das wel luxe zeg! (ik = jaloers, hahaha)

14. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja de TT geweldig. Ik was altijd een verwent fan.... Sinds de kleine niet meer geweest, en denk ook niet dat we weer zo makkelijk zullen gaan. We campeerde dan altijd bij de plaatselijke volleybalclub. (Vlakbij bertha zeg maar.) Vind het alleen zo jammer dat het allemaal zo duur moet zijn.... Het is helaas ook altijd op of rond mijn verjaardag dus komt het altijd rot uit.

Wat ik ook altijd vervelend vond is de motor weer in orginele staat krijgen en niet te hard rijden......Zooooo zonde voor mijn nix ;)

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Ja dat was wel een gelukje....zal ook niet weer gebeuren helaas. Maar echt van genoten toen :)

16. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo
    Hier nog een zwangere motorrijdster.
    Zelf rij ik sinds mijn 4e maand van mijn zwangerschap niet meer.
    Mijn Suzuki Bandit staat netjes op me te wachten tot ik bevallen ben. Maar toen het van het weekend zo mooi weer was, kreeg ik toch wel weer kriebels om te rijden.
    Ik zit alleen niet lekker meer in mijn broek en de tank zit ook een beetje in de weg(of zit mijn buik juist in de weg hahaha)

Wachten maar tot na juli, want dan ben ik bevallen.

17. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Hoi Sjaam, welkom! Leuk steeds meer motorrijdende (a.s) mama's.

Tja, met je buik tegen de tank rijdt niet zo lekker. En idd zit de tank dan in de weg! :-D

Ik zal duimen voor mooi zomer weer. Dan kun je lekker met je kindje naar buiten en motorrijden.

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik ben aan t lessen maar vraag me wel af of ik dat wil blijven doen als ik zwanger ben...
    Ik bedoel ik haal binnen een paar keer niet alles hahah ben helaas geen natuurtalent...
    en ben ook al gevallen dus ben best bang dat er dan iets mis zou gaan.....

Najaa eerst maar eens zwanger worden haha.

19. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Heej wat gezellig dat er nu wat meer mensen hier posten!

Ik kwam ff kijken omdat ik vaak "kritiek" krijg omdat ik nog steeds motor rijd. Ik ben inmiddels bijna 18 weken zwanger, ik moet zeggen dat mijn jas niet heel lekker meer zit en dat het van onderen een beetje beurs voelt als ik een tijd heb gereden, maar ik vind het zoooo lekker! Ik hoop het nog minstens een maand te doen hoor.
    heerlijk nu met dit weer. Ik ben al die regen en wind en kou een beetje zat. hahaha

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    tsjaa kritiek krijgen...
    Ik heb bewust gekozen om nu dus ook niet door te gaan met lessen. En als ik al zou rijden zou ik dat nu niet meer doen.
    Ik wil gewoon geen risico nemen...de meeste VK geven aan dat het sowieso tot 3 mnd kan maar daarna liever niet meer.
    Iedereen moet denk ik doen waar die zich goed bij voelt.
    Ik doe t niet in ieder geval...al is het wel lekker weer nu ;) dus ik snap de kriebels!!!

Groetjessss,
    Mili

Deel Deze Pagina