Motorrijdsters

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Suuz750, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    das dus trouwens gelukt :) :)

2. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    :( :( hebben jullie het motorrijden ook zo gemist met het mooie paasweer...Manlief zei "ga jij maar met de auto, ik kom wel achter je aan met de motor".

3. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Jahaa! Het is niet eerlijk al die motorrijders op de weg en ik in het koekblik.

@Milli:gefeliciteerd!!!

De kritiek die ik kreeg was voor mij de reden om met dit draadje te starten; ik wilde wel eens vrouwen ontmoeten die doorrijden tijdens de zwangerschap... Ben er wel achter gekomen dat doorrijden een uitzondering is, waarbij ik het erg bont maak... ik ben blijven rijden. Mijn laatste ritje was (achteraf) 3 dagen voor de bevalling.

4. Aisha010

Aisha010 Actief lid

20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Dat moet toch kunnen, als jij je er prettig bij voelt.
    Ik ben zelf ook motor rijder, alleen nog niet zwanger, ook nog niet bezig maar wel al heel veel aan het lezen op het moment. Hoop dat het snel toch wel kan gaan gebeuren. Ik heb een Honda CBR 600 F, een niet echt nieuwe meer, weet even niet meer hoe oud. Heb ook al een poosje nu niet meer gereden. Moet nog het een en ander aan gebeuren. Maar wil wel weer snel gaan rijden, zeker met dit weer dan kriebelt het echt.

5. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Hey, een CBR600F was mijn eerste motor! En ze staat hier nog steeds in de schuur, een blauw met zilver uit '88 *zucht*

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah dank je!!!! Ach najaa ieder voor zich hoor het rijden. Ik doe het zelf alleen niet ;)
    Oef 3 dagen voor de bevalling hahah paste dat nog met je pak en je buik enzo :)

7. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ikzelf rij helaas al een poosje niet meer, alhoewel het wel kriebelt wanneer het mooi weer is en ik me moet verplaatsen met 4 wielen...

Stimuleer mijn man wel om te gaan rijden, even eruit, geniet ik een beetje met hem mee. Paste hij zijn kleren niet meer, daar moest wel gelijk een nieuw pak voor gehaald worden, want vond het doodeng dat hij alleen in een spijkerbroekie op de motor zou komen te zitten.
    Ben steeds als de dood dat hem iets gebeurd, zal wel met de zwangerschap te maken hebben.

Ik moet er ook niet aan denken om er zelf op te stappen! Maar vind het wel gaaf dat een ander dat tot drie dagen voor bevalling nog gewoon doet. Ik pastte bij week 15 mijn eigen kleren al niet meer, laat staan dat ik me nog in mn leren pakkie had kunnen wurmen haha.

8. Eunike

Eunike Niet meer actief

Nu ik nog in mijn motorpak pas ga ik nog lekker mee achter op de motor. En nog lekker op motor vakantie. Hoe lang nog? Dat weet ik niet. Tot dat ik het niet meer relaxt vind denk ik. Maar voorlopig zeker wel! Ik ben benieuwd wanneer de twijfels komen...;)

9. Evelien 1986

19 jul 2009
    99
    0
    0
    Helpdesk medewerker
    Borculo
  10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Haaaiiii leuk dat dit topic er is...

Ik had een cbr600F en mijn vriend een fireblade, die hebben we ingeruild voor een 2003 model cbr 600RR en zaterdag komt er een supermotard bij voor vriendlief. Ik heb al bijna 3 jaar niet gereden en binnenkort gaat het er weer van komen... vind het erg spannend maar heb er zoooo'n zin in!!

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Suuz750, is het misschien een idee om dit topic onder de algemene cubs te laten onderbrengen? Ik moest echt met de zoekfunctie op motorrijden zoeken om het te vinden aangezien het onder zwanger zijn staat.

12. Evelien 1986

19 jul 2009
    99
    0
    0
    Helpdesk medewerker
    Borculo
    van het weekend voor het laatst (voorlopig) op m'n Kawasaki gereden. Het is zo'n 'buikschuiver' en ik merk dat me buik het niet meer leuk vind, hij zit in de verdrukking tegen de tank aan. jammer want vind het motorrijden net zo leuk, maar gelukkig gaan we straks wel het slechte weer tegemoed en kun je toch niet rijden :p

13. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Hoi dames zie nu dit topic pas. Ik ben ook een motorrijdster heb een eigen motor suzuki sv650. Bij mijn dochter heb ik nog een paar tochten gemaakt tot ik op een gegeven moment veel kramp kreeg in mijn onder rug. Bij deze zwangerschap niet meer gereden. Wel jaloers gekeken toen mijn man met onze motor vrienden een week weg ging. Daarna niet echt de behoefte gehad tot gister met dat lekkere weer. kreeg ineens heel erg de behoefte om te rijden. Dit kan nu alleen echt niet meer, ik draag echt heel erg naar voren dus past niet meer.

gr Tanna

Deel Deze Pagina