Wat zou jij doen met 27,5 miljoen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lt20, 31 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dromen mag, dus kom maar op!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zou als allereerste per direct mijn baan opzeggen en lekker fulltime van mijn meisje gaan genieten. Verhuizen....hm, ik weet niet of ik dat zou willen. Maar we zouden dan wel flink gaan verbouwen. En een mooie dikke wagen kopen, wat zeg ik....2 mooie dikke wagens :D. Verder....geen idee eigenlijk. We hebben dit jaar voor het eerst een (half) staatslot, dus wie weet...LOL :D.

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk dat ik een nieuw huis koop, een BMW en in mijn nieuwe tuin een prachtige speeltuin hihi. Voor de rest gewoon even shoppen en daarna weer gaan leven zoals ik nu leef. Ik wil niet dat het bekend word dus moet je ook weer niet over de top gaan!

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

- Verre vakantie met de familie
    - Geld op de spaarrekening van mn dochter
    - Geld op onze eigen spaarrekening
    - Auto voor mij & mijn vriend
    - Verhuizen, stuk grond kopen en bouwen maar
    - Huis bijna afbetalen van mijn/ zijn ouders

En nu moet ik weer even verder denken......

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ohjaaa shoppen! Hoe kan ik dat nou vergeten ;)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Stom eigenlijk, ik vind het nog best moeilijk om te bedenken wat ik in godsnaam met al dat geld zou moeten doen. Wat een tevreden mens ben ik dan eigenlijk ;).

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zou normaal gesproken ook het eerste zijn wat ik zou noemen, maar nu ik zwanger ben is shoppen weinig aan. Dus dat stel ik dan uit tot na de bevalling. Alhoewel....de Shoebaloo kan ik natuurlijk wel vast leeg kopen :D.

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

poehee goeie vraag............ we zijn bezig met ons prachtige nieuwe huis dus dat hoef ik al niet meer..... andere auto voor mezelf denk. ach mag man ook een nieuwe uitzoeken. vakantie dan maar en verder geef ik wat aan mn ouders en de rest zet ik weg........ weinig nodig dus.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL :D, wat gul nou toch van je dat je man ook een nieuwe auto uit mag zoeken, hahahaha.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hihihi ja gul he!:D maar dan moet ie daarna niet meer zeuren hoor:p

11. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik zou lekker met mijn gezin op vakantie gaan. Mijn man en ik zijn al zo'n 15 jaar niet op vakantie geweest.

12. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik zou mn studieschuld afbetalen en meteen mn volledige studiegeld voor mn nieuwe studie (nu ben ik die aan het doen om die schuld niet te hoeven te betalen en dan kan ik hem doen omdat ik dat écht wil).

Ik zou een autootje kopen. Vooral straks met 2 kinderen echt wel nodig. Geen hele dure nieuwe, gewoon een praktische.

Ik zou een huisje kopen, niet overdreven en gewoon hier ergens in een leukere buurt.

Ik zou zeker geld apart zetten voor beide kinderen.

Ik zou waarschijnlijk familie wel wat geld geven en op vakantie sturen.. Al vind ik ergens dat ik ook weinig hulp van hen heb (gekregen).

Ik zou voor mijn ex een reis naar brazilie betalen zodat hij z'n biologische familie kan gaan zoeken.

En nog even 1 ego-dingetje.. Van de zomer een volledig verzorgde vakantie voor mij en mijn 2 kindjes. Aangezien ik al bijna 10 jaar niet op vakantie ben geweest heb ik dat wel verdiend denk ik zo :)

En ik hou dan denk ik nog wel heeeeel veel over.. Misschien wat investeren in huizen zodat ik daar van kan gaan leven en alleen hoef te werken omdat ik dat wil...

Goede doelen ben ik wat terughoudend in, ik zou liever zelf wat geld gaan brengen.. als een soort secret millionaire :)

Pfffff.. genoeg dus :)

13. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    -Stoppen met werken
    -Groter wonen (1 miljoen)
    -wereldreis maken (500.00 euro)
    -familie geld geven (2 miljoen)
    -goede doelen geld geven (2 miljoen)

En dan nog houd ik genoeg over!!!!!!

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

we hebben net ons huis verbouwd en zijn klaar sinds 2 dagen maar dan nog zouden we gaan verhuizen en op zoek gaan naar een mooie woonboerderij met een flink stuk grond om mijn paardenhobby weer op te pakken, verder zou ik een nieuwe camper voor mijn ouders kopen en genoeg geld voor een werledreis met het ding hebben ze altijd al gewild.. voor mijn schoonouders zou ik ook een partij geld geven voor een wereldreis maar die hoeven niet perse direct terug te komen mag ook wat langer duren ;), verder een partijtje op de rekening van mijn dochter en een beetje bij ons om te shoppen en uit te leven.. had het er gisteren nog met mijn zusje over toen ze hier was en die wou graag met mij naar parijs om daar te shoppen dus dat doen we dan ook maar...etc etc etc

beetje jammer dat ik een half staatslot heb en nooit wat gewonnen heb :(

15. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Morgen nog verhuizen, stoppen met werken, veel reizen. Oh en verschillende huizen kopen om op te knappen en te verhuren en dan later te verkopen.

16. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Nou, we hebben vanmiddag al besloten dat we een nieuw huis gaan kopen.

Ohja, wij winnen namelijk ;). Even FYI :D.

Dat wordt dan dus natuurlijk een GROOOT huis, in de stad waar we wonen. Een herenhuis, met tuin, liefst grenzend aan het water, maar ook aan een rustige kindvriendelijke straat. Liefst een huis dat we helemaal naar onze smaak kunnen renoveren (en daarna inrichten).

Daar hoort dan natuurlijk bij voor de rest van mijn leven een schoonmaakster. Want ik ga die 250 m2 natuurlijk niet zelf stofzuigen ;).

Verders... Een of meerdere panden om in te investeren en maandelijks huur van op te strijken.

Een (of meerdere) uitgebreide vakantie(s)!

Ik schenk een aanzienlijk bedrag aan mijn zusje zodat zij ook een huis kan kopen en dan eindelijk aan een neefje of nichtje voor mij kan beginnen.

Een tripje naar NYC met mijn vriendinnen.

Misschien gaan we dan ook wel trouwen. What the heck.

En we geven natuurlijk een mooi bedrag weg aan een goed doel.

Ik denk wel dat we allebei blijven werken. Maar misschien gaan we wel iets anders doen. Ik denk dat mijn vriend een opleiding zou gaan volgen en misschien wel voor zichzelf zou beginnen. En ik zou of blijven doen wat ik nu doe, maar dan minder uur, of toch iets met styling/inrichting gaan doen.

...

Of draaf ik teveel door?

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    - huis kopen
    - zeilboot ( hele grote) kopen en veel gaan varen.
    - rentenieren

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh heerlijk dromen....

(alhoewel ik 27,5 miljoen wel een belachelijke prijs vind....laat dan 27 mensen 1 miljoen winnen, dat is al heel erg veel geld)

Wij zouden....

- een huis in Nederland kopen, mét tuin
    - een huis in Turkije laten bouwen in het geboortedorp van mijn man, met 1 etage voor ons en 1 etage voor mijn schoonzusje met haar familie
    - een luxe appartement in Alanya kopen
    - een flinke spaarrekening voor Irem en evt. toekomstige kindjes
    - een Ford Mustang voor mijn man
    - mijn moeder helpen met een bedrag

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

schulden alflossen
    een huisje kopen
    eindelijk weer is wat leuke dingen doen!

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat ik zou doen met 27,5 miljoen. Ik zou me meteen ongemakkelijk voelen, door wat anderen wel niet zullen verwachten, van wat zij zullen krijgen.

Ik zou dan veel mensen iets willen geven en dan vervolgens alleen maar bang zijn dat ze het vervolgens te weinig vinden.

Verder zou ik veel op een spaarrekening zetten voor onze kids en samen lekker vaak op vakanties gaan, ons nieuwe huisje meteen helemaal zo verbouwen als we willen. Ik zou iets minder willen gaan werken.

Maar verder denk ik vooral dat ik me er alleen maar ongemakkelijk door zou voelen.

Deel Deze Pagina