Mounia gaat voor "zoek"-ICSI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mounia, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja zou ik zeker even doen want in mijn ziekenhuis vriezen ze alleen de toppers is maar ik weet dus niet hoeveel cellig een topper is.

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ze zeiden tegen mij dat een 8cellige een topper is, dus 7 is net niet, oewwww ik hoop zo dat ze het invriezen

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoop ik ook voor jullie, morgen maar even vragen

MAAR die hebben jullie voorlopig nog niet nodig ;) want deze emmie(s) blijven voorlopig 9 maanden zitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kei hard gaan we duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hahaha ik hoop het ook HEEEEEL ERG!
    mijn duimen draaien ook voor jou meid, dat je het even weet! ;) :)

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wow, Mounia, super! In het AMC vriezen ze idd alleen toppers in, ik denk dat ze van de andere 7-celligen nog een dagje aankijken hoe die zich ontwikkelen; invriezen doen ze op dag 4. Dus hopelijk zitten er een paar bij die nog goed hun best gaan doen. Je krijgt pas te horen of en hoeveel cryo's je hebt als je belt voor de uitslag van de bloedtest, dus over 2 weken... Maar eerst maar lekker concentreren op deze emmies!

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dank je miepie!
    ik hoooooop heel erg dat ze wat kunnen invriezen!
    ben zo bang dat deze niet goed zijn :(

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Mouna,

Ben even niet geweest op het forum en er zijn alweer ontwikkelingen bij jou daar :D Wat super dat er 2 emmy's al zijn teruggeplaatst. Nou, ik hoop echt dat je 13 juli positief mag testen!! Dikke knuffelllll :)

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mounia, goed nieuws zeg, 2 emmy's terug geplaats. Ik ga zo hard voor je duimen!!!! En ga ook duimen voor cryo's goed? Hoop alleen dat je ze niet nodig hebt en dat je gewoon posi test over 2 weken.

Hoe voel je je verder? Gaat het goed?

Liefs Zora

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoe gaat het de eerste wachtdag?

heb je nog naar het zkh gebeld?

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    enise dank je wel schat!knuff terug!

zora, jij ook dank je wel! ja verder voel ik me goed, nog wel wat last van mijn buik van de punctie, verder een opgeblazen gevoel en pijnlijke boobs en tepels, maar zal wel door de hormonen komen,want het zou wel erg snel zijn voor zw.tekenen.
    jij ook veel succes met alles!

linda, de eerste dag gaat goed, ik denk dat ik het de laatste dagen erg moeilijk ga krijgen hihi.
    het ziekenhuis vertelt me pas op de testdatum of ze hebben ingevroren, raar, ik vind dat ze het ook wel nu kunnen vertellen,maar goed niks aan te doen.
    en ik zeg het hier ook maar veeel rusten jij!en veeeeel drinken! ;)

liefs mounia

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wat raar zeg waarom zouden ze het dan pas zeggen (???) nouja nu maar niet druk om maken voor nu heel hard duimen en jij ook rustig aan doen!

Ik heb sinds dit weekend ook kei zere tepels trouwens.

Van die bolletjes kan je ook zwangerschapsverschijselen krijgen in de loop van de dagen dus laat je niet gek maken.

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    oke, dan zullen het wel die bolletjes zijn idd.
    dus alle symptonen die je zou kunnen krijgen voor de testdag zou van die bolletjes ook kunnen komen?
    ach ja, echte zekerheid heb ik pas op 13 juli als ik test.

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja helaas wel, kijk maar naar mij, heb nu al kei zere tepels en nog niet eens een punctie gehad hihi. bij de 2e keer hielden bij mij die bolletjes ook nog eens m'n ongi tegen dus een test kan je eigenlijk alleen zekerheid geven maarja je hoopt toch steeds iets anders te voelen ;)

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik had ook al voor de punctie last van pijnlijke tepels, nu nog steeds wel, maar de vorige keren werd het langzaamaan wat minder. Heb af en toe wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar weet dat het van de bolletjes kan komen.... we zullen het wel zien :) !!

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    er zit niks anders op dan wachten wachten wachten, het went nooit he...

vandaag voel ik me best wel beroerd, buikpijn vooral.maar voor de rest gaat het steeds ietsjes beter.
    moet ik nog steeds oppassen voor overstimulatie eigenlijk?

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Wilde je net gaan vragen hoe het gaat ;). Je moet nog steeds oppassen voor overstimulatie, ja. De blaasjes kunnen zich weer vullen met vocht (en die kans schijnt was groter te zijn als je zwanger bent). Met dit weer sowieso genoeg drinken ;).

Hoe voel je je verder? Nog moe? Ik werd zo enorm moe van die bolletjes... (of was dat van de zwangerschap, haha).

Ik blijf voor je door duimen! Wacht je netjes de test in het AMC af?

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja ik ben ook ontzettend moe en met vlagen misselijk, pijnlijke boobs en tepels, en een ontzettende opgezette buik!
    daarom ben ik nu erg bang voor een overstimulatie, ik heb het CVV net even gemaild daarover.

ik weet niet of ik netjes de test in het AMC afwacht haha, ik ben nu voor plan om die ochtend zelf te testen, vanaf welke dag kan je eigenlijk een thuistest doen?

dank je wel voor het duimen,, liefs mounia

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    goed drinken meid en veel rusten!!!

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden ik kom even doorgeven dat Mounia nu naar het ziekenhuis moet ze heeft heel erg last van haar buik ze heeft spierpijn in haar buik is er misselijk en duizelig ze kan niet meer op haar zij liggen enz. Ze denken dat ze overstimulatie heeft. Willen jullie allemaal duimen voor de schat ze heeft al zo een vervelende punctie gehad en nu zoveel pijn :( Zodra ik meer weet laat ik het weten

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim heel hard!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina