Mounia gaat voor "zoek"-ICSI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mounia, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oeps lees net dat je al in mijn topic langs was geweest ;)

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    tirtilisko, inderdaad! meid hierbij nogmaals heel erg bedankt voor de updates!!!kus!

linda, knuffel terug! en spanned samen op het wachtbankje, mijn duimen draaien ook voor jou meid!

miepie,ik hoop het ook heel erg! ze zagen mijn hcg hormoon wel groeien (maar ben bang dat het weer aan het dalen is vanwege dat de overstimulatie weer minder is) oow oow mounia denkt weer teveel na hahaha

elin, idd ik kan alleen maar wachten nog, ik hoop dat de tijd snel gaat, lief dat je zo aan me heb gedacht, en jij ook veel succes en rustig aan doen he

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Heyyyy schat wat fijn om weer wat van jou zelf te kunnen lezen :D Je gaat je nu toch niet gek zitten maken omdat de overstimulatie weer minder aan het worden is :) Zoals elin ook al zei het enige wat we kunnen doen is afwachten. Maaaaaaar jezelf niet gek maken en hoe moeilijk het ook is steeds positief blijven. De ene week zit er morgen op nog een week te gaan voor het testen :D (trouwens ik wacht ook op jou he hahah ik ben ook al bijna 3 weken overtijd :S ik zal wel niet zwanger zijn maar wilde gewoonw achten met testen tot de zelfde dag als jij test. (hoop dat ik NIET zwanger ben) misschien erg raar dat ik dat in een zo een topic als deze neerzet. Maar jij weet als de beste hoe het met batuhan gaat nog steeds met vlagen. En hij ligt nog steeds aan die beveiligingsmonitor het voelt heel gek maar ik denk steeds van nee dat kan ik batuhan niet aan doen. Zou wel een heel groot wonder zijn als het wel zo is zoals jij ook zei eerst 24 maanden erover doen en met clomid zwanger raken en nu met anticonceptie.

Ow ja trouwens meiden geen dank. En hoop idd dat ik de volgende update over 8 maanden mag geven over een gezond kindje :D

Alle andere dames jullie ook heel veel succes

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mounia hoe werkt het dan precies? groeit je hcg door de overstimulatie? kan me je zorg wel voorstellen hoor!!!

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Mounia, fijn te horen dat je weer terug bent. Doe het rustig aan en ik hoop op een positieve test voor jou volgende week.

Bij mij is het helaas niet gelukt...

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meid je bent weer thuis, gelukkig maar.
    lekker rustig aan doen, en ook ik duim mee voor die positieve test. ik kan me net zoals linda je bezorgdheid wel voorstellen. ik denk dat ik net zo zou zijn. er zit alleen niks anders op dan afwachten.

dikke knuf xx

7. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    linda, een overstimulatie na de punctie duidt vaak ook op een zwangerschap, door het hcg hormoon worden de klachten vaak erger. weet niet meer precies hoe het zat maar dat zeiden de artsen tegen mij.
    ze zagen ook dat het hcg bij mij was gestegen, en nu het weer beter gaat ben ik dus bang dat het mis is gegaan snappie

tirtilsko, ja ik ga ook proberen positief te blijven denken, word wel moeilijker hoor, nog een week en dan weten we het!
    en spannend ook voor jou zeg!!!! het zou echt een wonder zijn,maar ik snap wat je bedoelt met batuhan, dikke kus!

lindinha, dank je, en wat ontzettende pech zeg voor jullie! :( veel sterkte meid

lisa, ja klopt, ik kan niet anders dan gewoon afwachten, jij ook veel succes met alles!

ik voel me vandaag alweer een stuk beter, mijn buik is iets minder opgezwollen, en ik heb goed geslapen! dat was de laatste dagen heel moeilijk, liggen deed erg veel zeer en werd steeds wakker door de pijn.
    ik heb vandaag ook zere boobs gekregen, had ik ook altijd als ik ongi werd dus mijn moed begint een beetje te zakken...

8. hanneke1969

hanneke1969 Actief lid

8 feb 2009
    466
    0
    0
    Mounia, zere boobs is juist DE zwangerschapskwaal. Kom op meis, positief blijven. Ik ga gewoon verschrikkelijk voor je duimen. Ik ben blij dat je je al weer wat beter voelt.

9. LiAnn

LiAnn Bekend lid

1 feb 2009
    539
    0
    0
    Hey Mounia
    Wat fijn dat je weer thuis bent en het ietsje beter met je gaat, dat was even schrikken..
    Ik heb vaak aan je gedacht.
    Nou ik hoop niet dat de overstimulatie erger word maar wel dat je een posititeve test hebt;)
    Doe nog maar heel rustig aan hoor!
    Hele dikke knuffel
    xxLiAnn

10. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Heeyyy Mounia je bent weer thuis!!!! Gelukkig zeg!!
    Ik ga enorm voor je duimen dat het een positief resultaat voor je zal zijn!!

dikke knufff

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    We duimen ons suffffff!!!!!!!!!! Fijn dat het iets beter gaat, nou ik vind het wel heel positief klinken hoor, stijgend hcg-hormoon, waaahhhh dat zou toch geweldig zijn!!! Maar ik wil je niet gek maken, we wachten af en zere boobies zijn altijd goed, bij mij werd dat altijd minder na 10/11 dgn na tp dus als het aanhoudt alleen maar goed!!!

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey schat blijf moed houden hoe moeilijk het ook is schat het gaat echt goed komen met de wil van Allah. Ik denk heel veel aan je dikke kus

13. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Mounia,

Fijn om te lezen dat het beter gaat!! Hoop dat de tijd snel vliegt en je snel kan testen. Dat het beter gaat hoeft niet zeggen dat het opeens mis gaat he? ;)

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Mounia, ik zie dat je het weekend weer lekekr thusi was en dat het beter gaat. Super om te lezen. Ik duim me suf hier! Moet zeggen dat het wel goed klinkt hoor!

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    dank jullie wel lieverds!!!

hoe dichterbij de test dag komt hoe zenuwachtiger ik word, ik weet niet wat ik moet denken of hopen...we zullen het zien (al hoop ik natuurlijk op een vette posi test!)

mijn buik is al een stuk minder opgeblazen, heb gisteren héél veel moeten plassen.
    kortom het gaat steeds iets beter :)

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    gelukkig meid, nog een week pppfff ik nu nog twee, en we wachten al zooooooooooo lang!!! ik duim voor je!!!

17. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja wat duurt het wachten lang he!!!! ik vind vooral deze laatse week echt slopend, ik vraag me steeds af zal het?of zal het niet? voel ik wat? voel ik niks? enz enz enz pfffff.... nog een week

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nog precies een week he nu :D pfff de helft is eraf hihi

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja en nu de langste helft!!!haha

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ow haha zie net dat jullie ook al zeiden nog een week :D

Linda meid hoop dat jij ook over 2 weken vet positief test zoals je al zei jullie hebben idd erg lang gewacht hoop dat het niet langer meer duurt

Deel Deze Pagina