Mounia gaat voor "zoek"-ICSI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mounia, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Mounia, spannend meid. Heb thuis helaas tijdelijk geen internet meer. Moet dus wachten tot maandag :(

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ik wil je wel smsen hoor Enise ;):D!

3. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, dat is ook goed! Trouwens, Mounia mag mij ook wel smsen, je kan mijn nummer aan tirtil vragen hihi ;)

4. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    haha, is goed zal ik vragen ;)

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gaan we op de smstour hahaha
    Nou als je niet snel online kan komen sms me dan ook ff hahahahahahahaha.

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hahahahaha zal ik doen danjo

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    aaarrrccchhh wordt nu al zenuwachtig voor zondag voor jou, en dat met de stoelgang die probelemen had ik de vorige keren ook, echt van het ene uiterste naar het andere uiterste zeg maar, als je begrijpt wat ik bedoel :)

8. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    linda, had je er ook krampen bij??soort spierpijn gevoel(geen ongikrampen).
    jaaa ik ben ook heel zenuwachtig, en ook bang, zondag weet ik of het is gelukt of niet oewwww

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Spannend Mounia....
    Hoeveel goeie emmies had je eigenlijk? Heb je ook nog cryo's?

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja ook krampen, mijn acpunctuur zegt dat dat gehele herstel een beetje op je darmen kan slaan, steeds wisselende grote hoeveelheden hormonen en bij jou natuurlijk ook nog de overstimulatie,

verder weet ik dat het ook een goed teken kan zijn ;)

ik heb nu trouwens wel soms ongikrampjes maar bij mij is de buikpijn nu helemaal weg dus ik kan het nu beter voelen, eerder was zeg maar alles gevoelig

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Whaaaaa spannendddd hahaha Linda jij ook veel succes he we duimen ook veel voor jou

Enise mijn oude tel is kapot beeldscherm viel ineens weg en kwam niet meer terug en de nums staan in die tel geheugen dus ben helaas alle! nummers kwijt kan je me misschien even een smsje sturen zodat ik je num weer heb. Dan laat ik het je weten.

Oeffff kan niet wachten haha

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    lindinha, ik had 10 bijna top emmy's, ik hoor pas 13 juli of daar wat van is ingevroren.
    ik hoop het heel erg, want ik vind het erg zwaar allemaal (zeker nu ik de overstimulatie heb (bijna had)

linda, oke ja soms voel ik ook ongikrampjes, ik probeer nu ook wat minder op mijn lichaam te letten. ik merk dat ik bijna aan niks anders kan denken, komt ook omdat ik nog niet veel mag doen.
    ik zit de hele dag thuis (ivm overstimulatie) dus ja dan ga je vanzelf veel piekeren he.

13. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    tirtil, jaaa ik kan ook niet wachten haha.
    haha hele paniek om het nummer van enise, nou enise stuur maar snel een sms naar tirtil ;)

14. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik heb net een test gedaan, en het was nega, ik weet dat het nog een beetje te vroeg kan zijn maar voor mijn gevoel is het game over.....:(

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh meis, wat rot. Maar het zegt echt nog niets, dat klinkt cliche maar is echt zo. Probeer nog even de hoop erin te houden al is dat moeilijk. Dikke knuffel!

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Oh, Mounia... wat kl*te. Het zegt nog niks, maar het zou zo fijn zijn geweest al een streep te zien vandaag. Ik blijf nog even in PUPO-stand en duim hard door! Liefs

17. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Och gossie Mounia :(. Het is nog vroeg he Meis. Ik snap je wel hoor, alles wees er zo hard op en dan geen streep. Ik ga voor je duimen dat over een paar dagen wel iets te zien is!!

Dikke knuffel!!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    echt waar? o nee dat meen je niet!!! vandaag is je nod zeg maar he? (bij punctie = eisprong).

oh jee het kan echt nog hoor maar waarom nou niet alvast een heel dun streepje!!! zou het juist bij jou verwachten vanwege die hcg die in je bloed zaat maar ik ga je niet nog meer depri maken.

welke test heb je gebruikt? nou meid ik duim keihard door pppfff je bent niet ongi, tot wanneer moet je die bolletjes gebruiken?

Hele dikke knuf en we duimen keihard!!!

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ja ik had ook wel een dun streepje verwacht...
    ik heb de test van kruidvat gebruikt.
    ja ik gebruik de bolletjes nog.

pffff ik vind het zo klote, de kans dat het nog posi word is denk ik wel héél erg klein geworden nu hoor,vinden jullie niet?

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik ben eerlijk, dat denk ik ook alleen het kán dus dat is zo frustie, lees maar in mijn trauma-topic, daar schrijft iemand over ene late innesteling..... daardoor blijf je hoop houden, ik duim dus voor je door, kijk een wonder is altijd welkom :)

Deel Deze Pagina