Hey Mounia, Wat ontzettend k*t!!! Maar geef de moed nog niet op!! Het kan nog steeds, zie dat je eigenlijk 13-07 mag testen, dus je bent vier dagen eerder. Je verliest toch nog geen bloed? Dit had ik al vier dagen ervoor iets, dus ik blijf gewoon heeeeeeeel hard voor je door duimen! Meid, ik hoop het zo ontzettend voor je!!!! Dikke knuffel!
ahh nee toch mounia, wat een ellende weer, maar zoals al eerder gezegd is, het is nog erg vroeg. ik ben ook zo hoor, van als er nu geen 2e streepje staat waarom zou die er over 2/3 dagen dan wel staan. hoeveel dagen na de tp zit je nu? ik duim nog eventjes door hoor. dikke knuffel, x.
Hoi Mounia, Balen meid, maar zoals anderen al hebben aangegeven. Je hebt wel erg vroeg getest. Ik zou zeker wachten tot zondag. En als je niet ongi bent nog een keer testen. Dikke knuffel meid!
Mounia ongeduldje hahaha. Je bent echt heel vroeg hoor, als je maandag pas mag testen. Dat kan echt allemaal nog goed komen. Ik blijf voor je duimen.
nou meiden het is echt game over hier, ik ben vannacht ongesteld geworden ik had het al verwacht maar toen ik het bloed zag wow wat was ik enorm verdrietig! ik kon alleen maar huilen... niet gedacht dat het zo ontzettend zwaar kon zijn, en met klap op de vuurpijl ben ik ook nog eens door mijn rug gegaan, alleen maar pijn hier ik hoop dat ik cryo's heb want ik denk niet dat ik dit een 2de keer ga doen. ik heb het zh net ook gemaild, dus ik wacht nu op wat hun gaan zeggen. dank jullie wel voor al het duimen, de lieve woorden, en de grote steun! liefs mounia
Hey meis, Wat vind ik dit vreselijk rot om te lezen. Ik heb er geen woorden voor. Ik wil jou en je mannetje veel sterkte wensen met het verwerken van deze klap. En ik hoop en duim dat jullie cryo's hebben. Dikke knuffel! Liefs Zora
oh dat meen je niet hoe kan dat nou, ik had zulke goede hoop bij jou, ging er zelfs wel een beetje vanuit, jeetje zeg al die ellende voor niks, tenminste zo voelt het nu vast!!! een hele dikke knuffel en ik duim heel hard dat je cryos hebt, dat is dan eventueel een kleine pleister nogmaals knuffel en ik huil met je mee, vind het echt heel erg!!!
ahh nee toch meis, krijg er tranen van in m'n ogen. wil je een hele dikke knuffel geven, en ik hoop ook voor je dat je nog cryo's hebt. wel gek dat je dat nog niet weet trouwens, wij horen het bij de tp. ik duim voor je meid. voor nu, heel veel sterkte. liefs lisa.
Hey Mounia, Oh, wat vind ik dit erg voor je! Zit gewoon te huilen nu, had ook zo'n goede hoop voor je. Ik weet helaas hoe je je voelt. Ik ga heel hard voor je duimen, dat je nog cryo's hebt. Wanneer hoor je meer? Bah, wat ontzettend oneerlijk, ben zo ontzettend boos!!!!!! (weet alleen niet waarop, ik denk op alles en iedereen!) Wat vind ik dit ontzettend gemeen!!!! Na zoveel ellende wat je hebt meegemaakt, heb er gewoon geen woorden voor! Meid, heel veel sterkte!!!!!! Ik leef echt ontzettend met je mee!! Een hele, hele dikke knuffel!!!!
oh mounia wat erg... had ook zo'n goede hoop voor jullie pff shit zeg!! ik hoop dat je met de cryo's meer geluk hebt heel veel sterkte!
Ohhhh Mounia meen je niet.. Wat erg zeg Veel sterkte meid! Had ook echt de hoop dat het bij jou zou lukken. Probeer nu nog niet aan de 2de keer te denken. Laat alles even verwerken, misschien denk je er straks anders over.. Dikke knuffel meid!
Mounia, wat ongeloof k$%&t. Wat moet je verschrikkelijk verdrietig zijn. Ondanks dat je het verwacht blijf je hopen en de klap blijft hard aankomen. Heel veel sterkte. Laat het allemaal eventjes zakken en neem dan beslissingen. Vaak kijk je er over een paar dagen toch weer anders tegenaan. En puncties kunnen eventueel op verzoek ook met een ruggeprik of onder narcose plaatsvinden. Maar denk hier nog maar even helemaal niet over na. Ik ga duimen dat je cryo's hebt.
Lieve Mounia, Meis wat vreselijk balen zeg. Ik hoop dat je nog cryo's hebt. Heel veel sterkte dikke knuffel liefs LiAnn
ach lieffie toch vind het zo erg om te lezen! ik heb zoveel smeekbedes voor je gedaan had toch gehoopt dat ze zouden helpen deze keer. ik heb de tranen in mijn ogen staan. xxxxxxxxxxx elif
och meissie, wat vind ik dit vreselijk (*(&%*()*&%^&*()&!!! voor jullie... Een hele dikke knuffel voor jou...Ik hoop heel hard voor je dat je cryo's hebt...
Oh nee he? Ik kan me voorstellen dat je ontzettend verdrietig bent! Na alle ellende weer niks. Ik hoop dat je gauw goed bericht van het zh krijgt.
Oh Mounia, wat vind ik dit erg voor jullie... ik had echt zo goede hoop met die overstimulatie na de punctie en het stijgende hcg, en jullie niet minder neem ik aan . Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit nu..... Ik hoop dat je in elk geval wel positief cryo-bericht krijgt, en dat jullie dit een plekje kunnen geven samen. Heel dikke knuffel.
Lieve schat, Ik vind dit vreselijk! ik heb je al gesproken heb flink wat tranen gelaten nadat je ophing. Ik denk dat je wel weet hoe ik erover dnk en hoe ik me nu voel. Lieve schat... heb er gewoon geen woorden voor dikke kus lieverd