Mounia, wat verschrikkelijk voor je/jullie! Ik weet ook niet zo goed wat ik hierop moet zeggen... Sterkte meid. Zo oneerlijk!
o meiden wat een ontzettende lieve reacties!!!!doet me zo goed, dikke knuff aan jullie allemaal! jullie begrijpen hoe ik mij voel (helaas!) het zh heeft me weer teruggemaild, en ik moet aanstaande maandag zoals al gepland stond gewoon bloedprikken. ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben, maar ja het is idd maar het beste om deze poging maar helemaal goed af te ronden. daarna zal ik vast wel horen hoe verder enzo...pfff ik hoop zo dat ik cryo's heb. eigenlijk best gemeen dat ze het pas maandag gaan vertellen. meiden nogmaals bedankt voor de lieve woorden! pfff dit gevoel wat ik nu heb gun ik niemand, en sommige meiden maken dit meerdere keren mee, kortom een dikke knuff voor jullie meiden! ik ga zo maar proberen te slapen en hopen dat het morgen wat beter gaat. liefs mounia
Hey lieverd, getsie zeg, dan hik je er toch nog een beetje tegenaan zo dat hele weekend. Maandag dus bloedprikken en gesprek. Ik vind het ook echt raar dat je het dan pas hoort van de cryos, als je het nu zou weten zou je of iets gerustgestelder zijn. Nou dikke knuf van mij, vind het echt heel erg, ik hoop dat je een beetje afleiding hebt maar voor nu overheerst waarschijnlijk het verdriet nog het meest. Laatste vraagje, ben je eigenlijk al helemaal hersteld van de overstimulatie? Nogmaals dikke knuf!
linda wat lief ben je toch, en je kan altijd alles vragen hoor! ik ben hersteld van de overstimulatie, als je ongi bent is het gevaar geweken. voel nog een ietsie pietsie pijn in m'n buik maar dat zal gauw over zijn.
he' wat vervelend meid dat je toch nog bloed moet prikken. en ook raar dat ze je zo lang op het cryo nieuws laten wachten. het zou toch een soort troost op deze wond zijn. ik hoop dat je strakjes weer genoeg energie zult hebben om verder te gaan en je je weer wat beterder gaat voelen. dikke knuf, xxx.
Hoi Mounia, Wil je even heel veel sterkte wensen meid. Ga voor je duimen dat je cryo's hebt!! Liefs Maaike
Hoi Mounia, Ik kom even in jouw topic binnenvallen en lees hoeveel jij hebt moeten doorstaan deze eerste ICSI. Ik wil je heel veel sterkte wensen! Liefs
Mounia, ik wil je veel succes wensen voor morgen. Ik hoop dat je nog cryo's hebt. Ik duim voor je Knuf xxxLiAnn
Och jeeetje wat erg Mounia! Ik had echt goede hoop voor je! Wat een vreselijke teleurstelling nu! Eerst die lijdensweg van overstimulatie en dan nu toch nog ongesteld worden. Heel veel sterkte en een dikke knuffel vanaf hier!!!
Heel veel succes morgen... na alles wat jullie doorstaan hebben hoop ik heel hard dat jullie morgen dan eindelijk toch eens positief bericht krijgen en een paar mooie eskimootjes blijken te hebben!
Hey lieverd ik wil je voor morgen heel veel succes wensen hoop dat je een heleboel cryo's hebt waarvan je er maar 1 nodig zal hebben. Ik denk aan je dikke knuf
dank jullie wel meiden! ik heb vannochtend niet bloed kunnen prikken, eigen schuld hoor. ik was het formulier kwijt. het zh wil dat ik alsnog bloed laat prikken, want ze zeiden dat als ik een buiten baarmoederlijke zwangerschap heb dat ze het wel snel willen weten. maar als ik dat heb zou ik toch ook positief moeten testen??? ik ben nu wel een beetje bang hoor ik word als het goed is later gebeld over de cryo's.
Mutsie , hoe kan je dat nu toch kwijtraken? Met alles wat ik er vanaf weet (is niet superveel), kan je idd geen bbz hebben als je negatief test. Toen ik daar nog zo bang voor was had ik een HCG van 93 en dan is je test dus echt positief. Misschien dat ze willen checken of je toch hcg hebt en dan dus onder de 20. Dan zou het in theorie ergens anders kunnen zitten, maar ik vind dit meer een beetje onnodige bangmakerij hoor! Sterkte!
haha ja stom he, ik hou altijd zoooo goed mijn papieren bij elkaar, maar sinds die nega test ben ik wat slonsig ermee geworden *schaam* hihi ja ik vind het maar raar dat ze het dan zo zeggen, ik zat al helemaal te stressen.
Hihihi Tja meis, je hebt gewoon nu andere dingen aan je koppie en wat dat aangaat ben je net als ik. Dan ben je ineens een enorme chaoot! Zo vergat ik een keer mijn ziekenhuiskaart op een belangrijke afspraak in het ziekenhuiskaart. Tjaaa en hoe komt dat??? Gewoon omdat je teveel aan je koppie hebt! Ja ik vind die bangmakerij niet echt correct hoor! Je hebt al genoeg doorstaan en al die suggestieve opmerkingen doen dan gewoon echt niet goed. Dat kan en mag je er gewoon niet bijhebben. Dat ze je HCG willen testen prima, maar niet dat rotwoord BBZ in je mond nemen! GRRRRR
Doen ze in het AMC sowieso nogal snel vind ik... overal en altijd op de kans en risico's van een bbz wijzen. Goed dat ze het doen, maar soms wat overdreven. Mounia, kon je niet even naar boven om een nieuw formulier te halen? Ik was 'm ook een keer vergeten, en kreeg gewoon een nieuwe. Ik ga snel weer verder met duimen voor cryo's... tot vanmiddag!