Mounia gaat voor "zoek"-ICSI!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mounia, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    idd ze moeten je niet onnodig bang maken.
    als je test negatief is kan je ook geen bbz hebben volgens mij, want dan test je wel degelijk positief.

ik zou even een nieuw formulier gaan halen in het ziekenhuis.

ik duim voor je cryo's ;)

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ze kunnen beter gewoon zeggen dat je principieel moet testen, zorgen kan dan altijd nog inderdaad...

Dat vond ik trouwens ook toen ik bij de 1e IVF duidelijk ongi was, ze hebben me toen vind ik echt onnodige hoop gegeven. Ik snap wel dat je moet testen omdat ze het echt willen weten maar doe wel gewoon reeel.

Nou konuf meid, hoop dat deze dag snel voorbij is voor je, dan kun je het echt gaan afsluiten en als je nou nog ff mooi nieuws krijgt over de cryos, dan makat het de dag nog even goed :)

Blijf het trouwens raar vinden dat je het nog steeds niet weet!!!

3. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey meiden,

ik ben niet teruggebeld door het zh, echt niet leuk!had er echt op gerekend.
    baal er ook van dat ik ze niet telefonisch kan bereiken, maar ja morgen het eerste wat ik doe is daar achter aan gaan.
    ik vind het ook heel raar dat ze het niet eerder zeggen, voor zover ik bij jullie altijd lees weten jullie het heel snel al of er cryo's zijn.

miepie, ik was helemaal niet naar het zh geweest vandaag, anders was ik zeker even naar boven gelopen.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nouja zeg, dat vind ik altijd zo irritant van gebeld worden, gewoon assertief zijn hoor en laten weten dat het voor jou een erg belangrijke uitslag is en dat je nu voor niks een hele dag in spanning heb gezeten! en de volgende keer, gewoon een uur voordat ze weg zijn bellen van hé ik zou gebeld worden!!!

xxx ook de bloeduitslag dus nog niet binnen neem ik aan, nou hou je taai!

5. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    sjeemig Mounia, wat een geklungel daar zeg!!! Ze snappen echt niet wat het voor belang voor jou is he?! Wel op je strepen staan en niet met je laten sollen hoor!
    Weet je, soms helpt het ook om als een dommie te bellen en te zeggen dat je dacht dat jij hen moest bellen of dat je ineens een hele belangrijke afspraak op je werk hebt waardoor je echt een tijdstip wilt weten zodat de tijd wat ingeperkt wordt ipv een hele dag.

Sterkte met nog een nachtje wachten!

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hè, Mounia, balen zeg. Volgens mij fout gelopen omdat ze normaal dus de uitslag van evt. cryo's altijd doorgeven bij het doorbellen van de bloedtest-uitslag. Morgenochtend gelijk even bellen als ze voor spoed bereikbaar zijn... hadden ze er zelf maar aan moeten denken vandaag!

Ik vind het ook erg raar dat ze in het AMC pas zo laat vertellen of er cryo's zijn. Ik heb me er toen niet echt druk over gemaakt omdat ik direct positief testte en het ons toen dus nieteens echt veel uitmaakte of we cryo's zouden hebben (achteraf zijn we er wel superblij mee), maar zou in jouw situatie ook het liefst vorige week al geweten hebben of je straks nog verder kan uit deze poging. Morgenochtend direct bellen he! Ik duim nog even door...

Hoe voel je je verder?

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Mounia,

Nou ja zeg!!!! Wat belachelijk dat ze niet gebeld hebben! Zit je daar de hele dag in spanning, heb jij weer!!! Morgenvroeg gelijk gaan bellen en zou echt wel even zeggen dat je het echt niet leuk vind! Veel sterkte met nog langer wachten en ik kom morgen even kijken wat ze gezegd hebben! Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!!! Dikke knuffel.

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Mounia,

Wat een gedoe zeg allemaal.. en heb je al gebeld, weet je meer?

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wat schandalig toch ook, hebben ze dan werkelijk geen idee wat dit met je doet.

volgende keer idd zoals linda al zei een uur of wat voordat ze niet meer te bereiken zijn zelf gaan bellen.

ging je nou vandaag toch nog bloed laten prikken?

ik hoop dat je vandaag mooi cryo nieuws krijgt meid.

dikke knuf, xx.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    en????????

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mounia, al gebeld? Of bel je om 2 uur pas?

12. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    mijn duimen draaien overuren hier!! ;)

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik kwam ook weer even spieken, nog geen nieuws dus?

Dan blijf ik even duimen!

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nog geen nieuws?????

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik denk aan je!!!

16. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey lieverds! sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten, maar ik heb nog helaas geen nieuws.
    ze bellen mij pas donderdag over de cryo's, en toen ik zei dat ik het zwaar teleurstellend vond hoe ze hier nu mee omgaan werd er eigenlijk niet op gereageerd.
    het voelt net alsof ik word gestraft omdat ik afgelopen maandag geen bloed heb laten prikken..

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Pffft.... hoe halen ze het in hun hoofd! Zou er zeker wat van zeggen volgende keer dat je ze aan de lijn hebt, of zelfs een klacht indienen, vind dit echt niet kunnen!

Lieverd, heel dikke knuffel, ik blijf duimen voor goed nieuws overmorgen!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoe kan dat nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeetje ben echt pissig voor je, hoezo donderdag, ze kunnen toch gewoon je dossier pakken en lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vind het echt belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou extra knuf voor jou, wat ik me afvroeg, hebben jullie al een keer wat moeten tekenen voor de cryo's?

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    miepie, dank je meid, en ik hou het zeker niet hierbij hoor! en trouwens jij hebt bijna de tp :D

linda,ja precies zo denk ik ook, is toch geen grote moeite?!! maar zoals ik al zei ik laat het hierbij niet zitten!
    mmm even denken, ja ik heb wat getekend over cryo's/emmy's.
    ging volgens mij niet over het invriezen, alleen of ze de niet bruikbare emmy's mogen gebruiken voor onderzoek.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    bij ons moet je een contractje tekenen als je cryos hebt, ik heb een keer gevraagd wanneer je dat moet tekenen, mij hebben ze toen gezegd dat je dat op de dag van de tp moet tekenen als je dus toppers erbij hebt.

nu heb ik dus nooit cryos gehad dus ik weet niet officieel hoe het in ons ziekenhuis gaat maar zo is het mij verteld.

niet om je bang te maken, maar misschien eens aan de andere meiden vragen hoe het bij hun ging.

Deel Deze Pagina