ja mischien weet Miepie dat? hoe dan ook, wel of geen cryo's ik wil het graag snel weten, en vind het erg jammer hoe het zh hiermee omgaat. pfff,ik heb nog niet het gevoel dat ik deze poging goed kan afsluiten...maar ja..
Ehmm... wij hebben een soort contract ondertekend wat we bij het startgesprek in moesten leveren (een kopie daarvan zit ook in het voorlichtingsboekje). We kregen een week of 4 na het invriezen de rekening thuis. Het zit zeg maar bij die hele papierwinkel die je door gaat voor het startgesprek, ik neem aan dat jullie het ook gewoon ondertekend hebben, want dat vragen /eisen ze van iedereen die heeft aangegeven goede emmies te willen laten invriezen. Weet jij wie jouw officiele arts is (je wordt door meerdere behandeld, maar er is er één die zeg maar "jouw" arts is)? Zou daar de klacht in eerste instantie neerleggen, desnoods morgen bellen/mailen naar de afdeling en daar aangeven dat je nog diezelfde dag jouw arts (of een van de andere) wil spreken. Vriendelijk maar duidelijk en dwingend zijn... heeft ons uiteindelijk ook 3 maanden wachttijd gescheeld (ze waren ons vergeten in te plannen voor zoek-ICSI, dus kreeg toen te horen dat we in mei konden starten ipv die maand - februari).
oke dan zal het wel om hetzelfde formulier idd gaan die ik heb ondertekend. ik weet niet wie mijn eigen arts zeg maar is, wel zie ik 1 daarvan het meest,hij kwam ook altijd toen ik in het zh lag (mischien is diegene dan mijn vaste arts? ). ik heb met hem ook al een stevig gesprek gehad in het zh, en gaf me uiteindelijk gelijk. ik lag daar 24/7 per dag, ik snap dat hij het druk heeft , maar als hij kwam om uitslagen te bespreken enz dan was het echt 2 minuten ofzo terwijl ik met allerlei vragen zat. dus ik denk dat ik hem maar ga opzoeken met mijn cryo vragen...
Dokter T? Morgen gelijk bellen/mailen... als het goed is staat het gewoon in je dossier. De verpleegsters mogen die info niet geven, maar je kan wel eisen dat de arts je dan terugbelt... Dikke knuffel!
Jeetje Mounia,, wat moeizaam allemaal zeg. Terecht dat je boos bent, en inderdaad laat het er niet bij zitten hoor. Sterkte en suces!
echt zo stom idd, ze weten nu toch al wel of ze de embryo's hebben kunnen invriezen, sterker nog die liggen nu al lang in de vriezer. ik zou er zeker wat gaan zeggen, dit is onmenselijk hoor! hoe voel je je verder, al helemaal hersteld van de overstimulatie? hoop dat je vandaag lekker kunt gaan genieten van het zonnetje. dikke knuf, x lisa.
hey lieverds, geen nieuws hier "er word niet geonderhandelt" heb ik te horen gekregen. pfff wacht maar morgen! (dan ben ik in het zh) zora, dank je meid!! lisa, ja ik ben gelukkig weer helemaal hersteld van de overstimulatie. en ik ga vandaag zeker even genieten van het zonnetje (al die tijd nog niet kunnen doen). liefs mounia
ik heb gezegt dat ik héél graag vandaag cryo nieuws verwacht, en dat het net is alsof ik een extra schop krijg, en dat het al moeilijk genoeg is. en kreeg dus te horen dat ze niet zo te werk gaan en onderhandelen heeft geen zin. even schreeuwen: WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Mounia, wat spannend joh. Ik ga zo voor je duimen. Ik volg je wel de hele tijd hoor, maar reageer wat minder. Sterkte met wachten nog.
nou ja zeg, je mag nog niet eens je gevoel uitspreken of je krijgt er weer een schop achter aan. totaal geen zin dus om mee in discussie te gaan. hoop dat je vanmiddag mooi nieuws krijgt meid. en idd zoals linda al zei, als ze niet op tijd bellen, zelf gaan bellen heh. dikke knuf.
nou ik ben gebeld, en niet zwanger zoals ik al wist en geen cryo's alleen maar k*tnieuws de laatste tijd, mijn gevoel zei het al maar de klap is weer hard aangekomen! ze vroeg meteen waneer ik op gesprek wou komen zodat ze me voor de 2de poging kan inplannen maar ik heb nu echt zoiets van dat heeft geen zin...het lukt vast niet, er waren zelfs geen cryo's enz enz, ik heb gezegd dat ik zelf wel even mail/bel zodra ik eraan toe ben. meiden dank jullie wel nog voor het duimen!
jeetje meid, wat een verdrietig nieuws. had zo gehoopt voor je op goed nieuws vandaag. neem je tijd om dit te verwerken, als je nog niet verder wilt moet je dat ook nog niet doen meid. mss zie je het straks allemaal weer anders in, ze kunnen mss een ander behandel plan opstellen. voor de kwaliteit van de emmy's. voor nu een hele dikke knuf jou kant op. xxx.