ja idd bereid je maar altijd voor op wijzigingen. een SIS echo, heb ik ook gehad, doen ze dat altijd weer voor een nieuwe poging? of had je dat nog helemaal nooit gehad? wel jammer dat ik het naaldje zelf moet prikken, want dat vind ik het naarst aan het prikken. fijn dat de naald iets korter en dunner is (of lijkt te zijn haha)! oke goede tip van je dat ik niet moet schrikken straks!zou ook echt wat voor mij zijn om meteen te gaan denken dat ik niet goed gespoten heb. jij ook veel succes meid!
Haha, die waarschuwing had ik ook graag gehad . SIS doen ze normaal niet tussendoor, maar wel als je zwanger bent geweest omdat er littekenweefsel of verklevingen kunnen zitten. Dus ik mag nog een keer... (vorige keer vonden ze een poliepje, dus hoop dat het dit keer wel goed is).
gisteren had ik de spuit binnen 1 minuut erin! (ipv eerst een halfuur staren en stressen en proberen haha) mounia is zo trots op drzelf hihi
dank je schat! en ik denk dat ik nu wel begin te "wennen" (eindelijk!) want gisteren heb ik wéér binnen 1 minuut geprikt morgen heb ik mijn uitgangsecho, ik ben benieuwd!
spannend hoor allemaal, heel veel suc-6! in welk zh doe jij het? ikke in het amc, maar daar is een wachtlijst
mari, dank je! ik doe het allemaal in het AMC, o ja klopt jullie hadden 5 juni een gesprek, hoelang is de wachtlijst? wij moesten ook heel lang wachten (4/5 maanden stonden we op de wachtlijst).
ow meid wat lijkt en voelt dat ver weg he! toen wij naar het startgesprek gingen ging ik er echt met een gevoel heen van nu gaat het echt beginnen! meer nee, de woorden 3 juni (die datum mocht ik beginnen met deca) waren even weer een klap achteruit. er is nu iig een datum dat jullie kunnen gaan starten, ik hoop dat de tijd gaat vliegen voor je!
Idioot eigenlijk he, dat je voor zoek-ICSI zoveel langer moet wachten . Kan me nu al druk maken over dat als onze cyootjes het niet doen we daarna eerst opnieuw weer een paar maanden op de wachtlijst moeten 8). Mounia, super dat het prikken zo goed gaat! Heel veel succes morgen, hoop dat alles er mooi rustig uitziet en je vanaf morgen mag gaan duospuiten .
hey schat zie je, je kan het heel goed het spuiten gaat al veeeeeeeeeel sneller. Ik heb je vanochtend gesproken maar wauw! het komt nu wel heel dicht in de buurt hoor
Vandaag had ik m'n echo, het zag er goed uit gelukkig! en ze zagen al 12 folikels wachten. en ik heb ook de prikpen gekregen. zaterdag begin ik met puregon, helaas kan ik niet vandaag beginnen omdat er al te veel vrouwen vandaag zijn begonnen op de afdeling. volgende week vrijdag heb ik de FM. miepie, ja echt heel jammer dat je zo lang moet wachten voor zoek icsi. en het zal toch niet dat je weer opnieuw op de lijst komt? tirtil, ja het komt steeds dichterbij! en idd ik ben zo blij dat het spuiten nu zo goed gaat!
dank je wel meiden, ik vind het ook super spannend, weer een stap dichterbij he lisa, ja verder voel ik me goed, ik hoop dat ik me ook zo blijf voelen als ik puregon spuit.