Oh lieverd wat is dit vreselijk. Oh meid je ziet het nu even helemaal niet zitten, snap heel goed dat je nog geen afspraak kan maken, je moet nu eerst de tijd nemen om dit te verwerken. Je hoeft ook niet nu al de beslissing te nemen of je verder wil. Kan alleen maar zeggen dat je goede emmys had hoor alleen net geen toppers zoals je toen ook al schreef en die vriezen ze niet in. I heb daarom ook nog nooit cryos gehad en ben soms ook stiekum jaloers op mensen die ze wel hebben. Ik denk dan ook, zie je wel bij mij is het allemaal niet goed. Maar na het laatste gesprek met de arts weet ik dat het echt niks zegt, je hebt alleen een iets grotere kans op innesteling maar het kan wel met goede emmys!!! Daar zijn echt heel veel voorbeelden van. Een hele dikke knuffel van mij, wat een heftige behandeling en dan nul resultaat nu. Wees misschien stiekum ergens trots op je vele eicellen, daarvan kunnen sommigen alleen maar dromen, een top aantal bevrucht, dat zijn echt hele goede resultaten alleen dat mooie afsluitende resultaat is niet uitgekomen en dat is vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh meis, wat vind ik dit rot voor je. Ik had zo gehoopt op cryo's. Meis neem je tijd, heel goed dat je hebt aangegeven zelf contact op te nemen. Vind het echt rot voor je. Sterkte en een dikke knuffel!
Hey meid, Wat vind ik dit erg voor je. Had zo voor je gehoopt, dat je nog cryo's had. Vind het ook erg gemeen dat ze je zo lang in spanning hebben laten zitten. Neem de tijd voor jezelf en om het te verwerken. Heel veel sterkte en een extra dikke knuffel.
Mounia, wat vreselijk voor je. Ik weet zo hoe je je voelt. Ik had ook iedere keer genoeg bevruchtingen maar ook geen toppertjes. Maar ook daar kan je zwanger mee worden. Je hebt zoveel voor je kiezen gehad, je moet het allemaal een plekje geven. Ik zou je wel adviseren bij het evaluatiegesprek aan te geven wat er allemaal gebeurd is. Het is echt raar dat je zo laat op de hoogte wordt gesteld of je cryo's hebt of niet. Normaal hoor je dat bij de tp al. Meis, heel veel sterkte.
Ach Mounia, wat verdrietig!! Na dit alles ook geen cryo's. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal van ontdaan bent en echt even de tijd moet nemen. Heel goed dat je het doet, dan hou je tenminste zelf de touwtjes in handen. Sterkte!!
O, Mounia, weet even niet wat ik moet zeggen...... wat is dit oneerlijk, naar, kl*te..... Wij hoopten allemaal zo met je mee dat deze ontzettend zware poging tenminste nog íets zou opleveren... Goed dat jullie even tijd voor jezelf nemen, even weer tot rust komen. Heel heel veel sterkte allebei. Liefs, Miepie
lieverds bedankt voor de reacties! doet me goed ik vind het zo lullig dat ze net geen toppers willen invriezen!ik kan nu net zo goed ICSI in eigen cyclus doen want alle andere eitjes hebben ze niks mee gedaan uiteindelijk. en zou er meer aan de hand zijn dan we denken? geen 1 toppertje uit de 17 bevruchtingen. is er wat met mijn eitjes?of met het zaad? of beide? eigenlijk allemaal vragen waar geen antwoord op is, zucht
Hey Mounia, Jeetje dit had ik dus echt niet verwacht he! Had er zo'n goed gevoel over, maar helaas. Hoop dat je alles kan verwerken en het een plekje kan geven. Hoe moeilijk je het ook hebt gehad, geef het niet op! In het leven moet je vechten voor veel dingen, en jullie voor dit. Als Allah het wil zal jullie tijd ook komen.. Verlies absoluut het vertrouwen niet in Hem! Dikke knuffel!!
ow wat zijn jullie toch een schatten zeg! op zich gaat het best goed met me, alleen als ik aan de toekomst denk word ik erg bang en onzeker! ik ga van de week even een afspraak maken met het zh, want ik heb erg veel vragen die door mijn hoofd rondspoken (en er zal mischien geeneens een antwoord op zijn maar toch.) ik wou op jullie allemaal even persoonlijk reageren, maar ben ontzettend moe (sorry), dus bij deze ik heb veel aan jullie reacties!ik heb ze ook allemaal een paar keer gelezen hanneke en linda, ontzettend k*t voor jullie ook dat er van al die bevruchtingen geen cryo's waren, kan er zo kwaad om worden, het voelt nu een beetje als dat het allemaal voor niks is geweest.
Oh nee Mounia, ik lees het net. Wat een naar bericht, helemaal na de vervelende tijd die je al hebt gehad. En hoe jouw ziekenhuis ermee omgaat zeg, jeetje mina. Dat helpt ook niet. Meid, rustig aan en neem eerst wat tijd voor jullie zelf. Liefs
Hey Mounia, Kwam even kijken hoe het met je is! Kun je het allemaal een beetje verwerken en een plaatsje geven? Ik kan mij goed voorstellen dat je nog een gesprek aan hebt gevraagd met het ziekenhuis. Ook al hebben ze geen antwoord op je vragen, tis toch even fijn om het er over te hebben. Leef erg met je mee, een hele dikke knuffel voor jou!
Hoi Mounia, ik lees net dat je eerste ICSI mislukt is. Wat een vreselijke tegenvaller zeg. Ik kan me heel goed voorstellen hoe ellendig je je nu moet voelen. Geef jezelf de tijd en de rust om dit te verwerken, het is niet niks. Sterkte! Annerie
Lieve Mounia, fijn te lezen dat het goed gaat en jullie voorzichtig alweer wat vooruit durven te kijken. Ik blijf voor je duimen dat dat wondertje van jullie er gaat komen en hoop dat ze in het zh in elk geval de meeste van je vragen kunnen beantwoorden. Bij ons waren ze ook weer lekker duidelijk geweest...vorige maand zat 1 vd artsen nog uit te leggen waarom ze maar 1 embryo tergplaatsen, afgelopen zaterdag echo gehad door de grote baas himself, die er toch per se 2 wil doen. Ook geen eenduidigheid weer... Nou ja, mindere zorg dan jullie zorgen, we zien donderdag wel. Meidje, succes met het uithoren van de artsen, en hopelijk vol goede moed straks door... Heel dikke knuf!
Hey Mounia, Kom je even bedanken voor je ontzettend lieve bericht in mijn topic! Tis toch wel heel fijn, dat er mensen zijn die je begrijpen en helaas ook heel goed weten en voelen wat je mee maakt. Dikke knuffel!
oooh lıeverd wat lees ık nu allemaal<>!! dıt ıs echt nıet eerlıjk!! ık wıl je een hele dıkke knuffel geven. en veel sterkte wensen xxxxx
hey lieverds, weer ontzettend bedankt voor jullie berichtjes! hier gaat het eigenlijk hetzelfde, goed maar bang voor de toekomst. miepie, morgen is de grote dag he! veel succes en ik duim voor je meid! elin, geen dank mop, jij ook bedankt! het is idd heel fijn dat je weet dat er meiden om je heen zijn die je echt snappen! nicoletta, lief van je! en een knuff voor jou meid en dat deze zwangerschap nou eindelijk eens goed mag gaan voor je! (wat ik wel verwacht stiekem ) mari, ja helaas het is mislukt. hoe is het met jou??? elif, dank je mop, ja heel oneerlijk allemaal! soms denk ik vaak "waarom nou toch!!!" maar ja het antwoord zullen we niet weten annerie, ja ik neem de tijd zeker ook,dank je. en voor jou ga ik even flink duimen, ik lees dat je een tp hebt bright, ja heb een nare smaak van het zh nu gekregen, voel me echt een nummer. en wat lees ik, heb jij ook al een overstimulatie te pakken (alleen ik had het na de tp). wat balen zeg! ik hoop dat je er snel weer bovenop komt.